Ga naar inhoud

Slechte kwaliteit foto's (op tv) na branden op CD


Aanbevolen berichten

Goedendag,\r\n\r\nIk ben op dit moment een CD rom aan het branden met een aantal foto\'s die ik de laatste periode heb gemaakt. Als ik de CD rom op mijn computer afdraai is de kwaliteit van de foto\'s uitstekend van kwaliteit. Maar op een DVD speler via de TV is de kwaliteit van de foto\'s aanzienlijk minder. Wat kan hier de oorzaak van zijn. Heeft dit iets te maken met de snelheid van het branden ???? Heeft iemand misschien antwoord op deze vraag?\r\n\r\nDe resolutie van de foto\'s is volgens mij hetzelfde formaat als dat ze van de digitale camera afkomen dus dat moet volgens mij groot genoeg zijn..\r\n\r\nMvg,\r\nJeroen :-S
Link naar reactie
[quote=Badboy4life][quote]Heeft iemand misschien antwoord op deze vraag? [/quote]misschien ligt\'t aan de resolutie van je tv (te laag?), of aan de kwaliteit(beeldkwaliteit) van je dvd speler...\r\nTest ze\'ns bij vrienden of kennissen op de tv/dvd-speler. Wat is dan het resultaat ?[/quote]\r\n\r\nBedankt! Ik zal dat inderdaad eens gaan proberen. Weet er iemand misschien nog andere oplossingen?\r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...