Ga naar inhoud

Krassen op een cd/dvd repareren


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Weet iemand of er misschien ergens een handig\r\napparaatje/gadget te vinden is om krassen weg te poetsen/polijsten\r\nvan cd\'s/dvd\'s e.d. ??\r\n\r\nJe kunt volgens sommigen wel polijsten met een wattenstaafje met tandpasta, maar ik wil toch graag een degelijk apparaat.\r\nHet schijnt dat er van die handige polijst-apparaatjes voor zijn,\r\nmaar ik heb nergens wat kunnen vinden.\r\n\r\nIemand enig idee of er ergens iets handigs voor te bestellen\r\nis (liefst ook niet iets om vanuit het buitenland te bestellen).
Link naar reactie
[url]http://www.polijstservice.nl/disc%20repair/[/url]\r\n\r\n[url]http://www.cd-dvd-reparatie.nl/index.htm[/url]\r\n\r\n[url]http://www.disc2fix.nl/[/url]\r\n\r\nzelf effe verder googelen, oké?\r\n\r\n[url]http://www.google.nl/search?hs=K2j&hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl-NL%3Aofficial_s&q=krassen+van+cd+repareren&btnG=Zoeken&meta=lr%3Dlang_nl[/url]
Link naar reactie
[quote=Animal]Ik ben ALTIJD zuinig en voorzichtig met mijn cd\'s en dvd\'s.\r\nDan komen er geen krassen op.\r\nZouw je ook moeten doen.[/quote]\r\n\r\nWat ben jij slim zeg. Dat ik daar niet aan had gedacht...... 8o| :-P \r\n\r\nNatuurlijk ben ik er zuining/voorzichting mee.\r\nMaar ja, ik leen ook wel eens spellen/cd\'s/dvd\'s uit en soms wil\r\ner per ongeluk wel eens wat gebeuren.\r\n\r\nMaar goed, dank voor je fijne tip. :twisted:
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
[QUOTE=Doy;220937]Gebruik zelf altijd \"Commandant\" om de krassen weg te poetsen.\r\nCommandant is te koop in een auto-zaak.[/QUOTE]\r\nBeste Doy of andere lezers,\r\nKun je mij mailen waar in Amsterdam deze \"Commandant\" (volgens andere bronnen \"Commodore\")\r\nautowas verkrijgbaar is? Halfords en andere zaken hebben alleen Turtle Wax, Valma Wax, Sonax Wax enz. in hun assortiment. Als een van deze merken ook goed werkt, welke dan en welk type? Tandpasta (zonder fluoride) al geprobeerd maar dat is tien keer niets!\r\nAlvast bedankt voor je reactie.\r\nKoot\r\n[email]ko_ot@live.nl[/email]
Link naar reactie
[quote=Koot;398436]Beste Doy of andere lezers,\nKun je mij mailen waar in Amsterdam deze \"Commandant\" (volgens andere bronnen \"Commodore\")\nautowas verkrijgbaar is? Halfords en andere zaken hebben alleen Turtle Wax, Valma Wax, Sonax Wax enz. in hun assortiment. Als een van deze merken ook goed werkt, welke dan en welk type? Tandpasta (zonder fluoride) al geprobeerd maar dat is tien keer niets!\nAlvast bedankt voor je reactie.\nKoot\n[EMAIL=\"ko_ot@live.nl\"]ko_ot@live.nl[/EMAIL][/quote]\n \nDit is een topic van al meer dan 2 jaar geleden.\nCommandant moet gewoon in een auto zaak verkrijgbaar zijn ,en anders misschien bij een goede zaak voor verf en schilders benodigd heden.\nDe andere merken die je noemd zijn was producten ,en die commandant is een polijst middel.,om doffe verflagen door polijsten weer mooi te krijgen.\nCommodore is een oud komputer merk ,of horloge merk.
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;398462]Dit is een topic van al meer dan 2 jaar geleden.\nCommandant moet gewoon in een auto zaak verkrijgbaar zijn ,en anders misschien bij een goede zaak voor verf en schilders benodigd heden.\nDe andere merken die je noemd zijn was producten ,en die commandant is een polijst middel.,om doffe verflagen door polijsten weer mooi te krijgen.\nCommodore is een oud komputer merk ,of horloge merk.[/QUOTE]\nBeste Animal,\r\nDank voor je snelle reactie!\r\nHet verhaal is volkomen duidelijk.\r\nIk heb de versufte fout gemaakt om op de site van Halfords te zoeken onder \"WAX\" in plaats van\r\n\"CLEANER\". Het is Commandant Cleaner nr. 4 en kost Eur. 7,49 en is reeds in mijn bezit.\r\nHet verschil tussen Commodore en Commandant is het bekende verhaal van de klok en de klepel.\r\nIk ga ermee aan de gang en laat weten of en hoe het allemaal werkt.\r\n\r\nGroet, Koot
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...