Ga naar inhoud

Diverse Problemen na System Upgrade


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk heb afgelopen week mijn PC geupgrade naar een AMD Athlon(tm) 64 Processor 3200+ met een kloksnelheid van 2,06Ghz en een Geforce 6200 met 256 MB en nu heb ik een aantal problemen die ik heel vervelend vind en daarom post ik dit hier om te kijken of iemand mij kan helpen????\r\n\r\nDe problemen zijn:\r\n\r\n- PowerDVD 6 werkt niet meer om DVD\'s te bekijken op de PC.\r\n- Als ik met Alcohol 120% of Daemon Tools of VirtualCD een virtuele harde schijf wil maken, installeert hij het programma wel, maar daarna als ik het programma wil opstarten slaat het beeld zwart en start de PC opnieuw op en verder komt ie dus niet!\r\n- Ik heb een surround systeem maar 1 box werkt niet op mijn nieuwe systeem, terwijl de boxen allemaal nog goed zijn (uitgeprobeerd op ander systeem).\r\n\r\nIk heb al van alles geprobeerd maar helaas tevergeefs.\r\n\r\nDaarom hoop ik dat iemand mij kan helpen??\r\n\r\nAlvast Hartelijk Dank!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...