Ga naar inhoud

Media event sink window


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\nSinds kort heb ik problemen met het afspelen van mpeg en mpg bestanden van internet op de win.mediaspeler.\r\nAls ik zo\'n bestand download en wil afspelen weigert de wmp. dienst. De computer wordt trager en loopt uiteindelijk vast. :-@ \r\nAls ik de computer dan toch weet uit te zetten krijg ik het bericht: \r\nprogramma beïndigen media event sink window. en vervolgens pragramma reageert niet.\r\nNadat de computer is opgestart werk alles weer normaal.\r\nAls ik geen verbinding met internet heb kan ik alle bestanden wel goed afspelen en bij het afspelen van wma bestanden heb ik ook geen last.\r\nSorry voor de lange tekst maar ik kan het niet anders uitleggen.\r\nWillem-j
Link naar reactie
  • 7 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 5 maanden later...
Klopt als een bus!! heeft inderdaad met Sun java enviroment te maken\r\nHaal de laatste update van Sun weg ( vanuit < config.scherm. < software < etc>)\r\nNadat je dit hebt verwijderd, zet vanuit de de win restore een herstellpunt terug en download vanuit win updates cntre de laatste beveilgingsupdates want daar wringt de schoen!!\r\nWant windows download ook programmatuur die mogelijk schadelijk software verwijderd\r\nen Java enviroment onderdeel van Sun worden kennelijk herkent als schadelijk software\r\nWordt immers niet verwijderd maar gooit de boel lekker in de war.\r\n\r\nSimpeler nog als je gebruik maakt van imaging programmatuur, zet een image terug\r\nDoe dit altijd!! scheelt je een hoop bloed, zweet en tranen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...