Ga naar inhoud

Geen detectie VHS-recorder.


Aanbevolen berichten

Mijn VHS-recorder wordt niet meer gedetecteerd via de programma\'s waarmee ik video op cd en DVD wil zetten.Werk met \r\nPowerProducer , Nero en Moviemaker en dat leverde geen problemen op totdat ik XP opnieuw moest installeren.Wel videocapture voor de webcam en ook de digitale (video)camera wordt gepakt. Bij app. staat nVidia WDM Capture(universal) en daarvan heb ik ook de nieuwste driver ge-installeerd, maar de VHS-recorder wordt niet gevonden.Heb m.i. ook voldoende Codecs in mijn PC staan, maar of de goede erbij zit weet ik niet.\r\nHeb ook verschillende andere programma\'s uitgeprobeerd, maar het probleem met de detectie blijft.Ook een andere VHS-recorder uitgeprobeerd, alles nada.\r\nWie kan mij een oplossing voor dit probleem bieden?
Link naar reactie
En het heeft op deze pc wel gewerkt ?\r\nEerst videorecorder aanzetten (op afspelen) en daarna de pc pas op starten en het betreffende opneem prg.\r\nMischien dat dat wel wil helpen.\r\n\r\nIn het capture prg moet ook ingesteld staan waar je van op wilt gaan nemen.\r\n\r\nAls er op een normale (AV) video ingang iets aangesloten is ,wordt dit niet door window\'s zelf gedetecteerd ,zoals dat via firewire of usb wel het geval is (dacht ik)\r\n\r\nHeeft je digitale camera toevallig geen av-in (is vaak zo als hij ook dv-in heeft)\r\nAls dit zo is kun je die kamera er tussen zetten en die kan dan dienst doen als analoog-digitaal converter.
Link naar reactie
Heb al tal van videobanden op deze manier op DVD gezet, maar nu zit er kennelijk ergens iets fout. Op mijn camcorder zit helaas geen av-in, dus dat kan ik niet gebruiken. Heb de suggestie gevolgd om met een in bedrijf zijnde video de zaak te klaren,lukte helaas niet. Ook Gspot gebruikt, ook via die weg geen oplossing.\r\nHeb zelf het idee dat mijn Geforce nVidia FX 5600 kaart een bepaalde codec mist, maar de vraag is welke.Er zijn 43 codecs ge-installeerd en dat lijkt me zelfs wat aan de ruime kant.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...