Ga naar inhoud

Video gereed op de site, maar geen beeld of geluid


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nSinds ik mijn computer geformateerd heb, heb ik het volgende probleem. \r\n\r\nAls ik op een site een video wil bekijken krijg ik geen beeld, maar geeft alleen aan, \"verbinden...\" en dan staat er vrijwel meteen \"gereed\". Je drukt automatisch op PLAY en je krijgt geen beeld of geluid. Wat voor stukje software of codecs mis ik? De url wilde ik al uit de bron kopieren om vervolgens in Windows Media Player de url te plakken, maar ook daar geeft tie aan dat het niet afgespeeld kan worden. \r\n\r\nHeeft er iemand tips waar of weet welke software ik nodig heb om het videotje te kunnen bekijken op de site ?!?! *-) \r\n\r\nAlvast bedankt voor jullie reacties...\r\n\r\nDennis
Link naar reactie
Het zou om de codecs kunnen gaan.... Ik gebruik deze: [url]http://home.hccnet.nl/h.edskes/codecpack.htm[/url].\r\nAls je daar toch bent download dan ook Quicktime Alternative en Real Alternative.... (als je de originele hebt die eerst verwijderen in het Configuratiescherm)... Je krijgt dan De Media Player Classic en dan kun je vrijwel alles afspelen....\r\n\r\n(SP1? bedoel niet SP2 van Windows XP?)
Link naar reactie
Zo\'n \'video-weigering\' kreeg ik na wijzigen van een account; de oplossing vond ik zó: In de bovenbalk van Internet Explorer dóórklikken: \'extra\' > internet-opties> beveiliging> het internet> aangepast niveau. In het scrolldownmenu staan éérst 5 instellingen met betrekking tot direct-X-zaakjes. Die staan bij mij nu op 1: vragen, 2: inschakelen, 3: inschakelen, 4: inschakelen, 5: vragen. Dan oké etc. Nummer 3 schijnt de zaak dicht te gooien... probeer \'ns...succes !
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...