Ga naar inhoud

foto's bekijken op tv/TV fotoshow


Aanbevolen berichten

na mijn vakantie bij de bruna een boekje gekocht met complete software pakket erop om foto\'s te bewerken en er een mooie presentatie van te maken (titel: foto\'s bekijken op tv, van AW bruna/Invender, bijgeleverde pakket=TV-fotoshow)\r\n\r\nalles werkt prettig totdat ik ga branden. ik krijg de melding dat er geen brand device is aangetroffen. in het boekje staat dat dit mogelijk is, het ophalen van een upgrade bij [url]www.databecker.nl[/url] moet genoeg zijn. Deze website is helaas verwijderd. wel staat op de site van Invender dat zij alles hebben overgenomen, dus daarom heb ik hen aangeschreven... hierop ontving ik totaal geen reactie.\r\n\r\nkan iemand helpen?
Link naar reactie
ik had een mazzeltje. we vonden nog ergens een factuur van een eerder bij invender gekocht product en hierop stond een telefoonnummer. Zij konden mij vertellen dat niet zij maar Mindscape dit betreffende product heeft overgenomen (hadden ze me wel per email ook kunnen laten weten, maar ja). Mindscape gebeld en die verdienen echt een pluim. Het product is bij hun nog niet volledig in het bestand opgenomen, dus upgrades worden pas over een maand op de website gezet, maarrrrrrrr....als service willen ze mijn product wel GRATIS!!! vervangen voor een product uit hun lijn zodat ik meteen aan de slag kan: petje af voor deze service. (^)
Link naar reactie
Dat is inderdaat erg netjes.\r\nMaar het mooiste ,beste en veelzijdigste prg om diashow\'s te maken is Proshowgold.\r\nMeer als 100 overgangen ,in en uitzoomen ,bewegende titels maken en muziek toevoegen .\r\nZelfs de dia\'s laten wisselen op de maat van de muziek is mogelijk.\r\nEen demo is te halen op [url]http://www.photodex.com/downloads/go_proshowgold.html[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...