Ga naar inhoud

Geef me een pic


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
  • Reacties 2,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2668

[img]http://www.cambrinus.nl/bier/spinoff/humor/kopstoot.jpg[/img]\r\n\r\n (proud) (proud) (proud) \r\n\r\nMaar zo eentje bedoel je vast niet (A) \r\n\r\n[img]http://imageserver1.textamerica.com/user.images.x/47/IMG_391147/_0123/T40501231128040.jpg[/img]\r\n\r\nDoe mij maar een kopstoot van een vlinder :mrgreen:
Link naar reactie
Als vervelend ook knap irritant genoemd mag worden vind ik persoonlijk deze heeeeeeeeeeeeeeeel erg irritant en vervelend.\r\n\r\n[url]http://wallpapers.for.free.fr/galleries/cartoon/cartoon/cartoon001.jpg[/url]\r\n\r\n[b] I thought I saw a pussy cat......I did I did see a pussy cat[/b] \r\n\r\nOver stompzinnig gesproken. Hij word 1000 x belaagd door die Sylvester. Hebben vogeltjes last van hun korte termijn geheugen of zo. (zucht) *-)\r\n\r\nGeef mij maar de leukste strip die je kent.
Link naar reactie
Tja zulke dingen ga je dus krijgen als je een loei trage pc hebt dan ben je dik 5 minuten bezig met een textje schrijven en dan gaat er iemand voor je zitten. \r\n\r\n@ Sorry Reintje. \r\nOverigens heb ik vandaag [b]The Wave[/b] binnen gekregen vanaf mijn zwager. (K) (K) (K) (L) (L) (L) \r\nMijn dank is oneindig groot. Als ik iets terug kan doen geef dan maar een gil. ( Hihi, moet je wel over de ocean kunnen gillen anders hoor ik het niet)
Link naar reactie
[quote=Gekwordikervan]Tja zulke dingen ga je dus krijgen als je een loei trage pc hebt dan ben je dik 5 minuten bezig met een textje schrijven en dan gaat er iemand voor je zitten. \r\n\r\n@ Sorry Reintje. \r\nOverigens heb ik vandaag [b]The Wave[/b] binnen gekregen vanaf mijn zwager. (K) (K) (K) (L) (L) (L) \r\nMijn dank is oneindig groot. Als ik iets terug kan doen geef dan maar een gil. ( Hihi, moet je wel over de ocean kunnen gillen anders hoor ik het niet)[/quote]\r\n\r\nTerwijl jij had gepost heb ik ook nog even een aanpassing aan mijn post gedaan... Het plaatje van Dirk kon ik niet linken vanaf een avatar, dus moest hem even jatten.... (proud) \r\n\r\nEnnuh... gillen kan ik wel hoor. Ik hoop dat je genoegen kunt nemen met de kwalititet van The Wave, want die was niet al te best....\r\n\r\n[quote] I thought I saw a pussy cat......I did I did see a pussy cat [/quote]\r\n\r\n :lol: Ik zie die pussycat ook niet.....\r\n\r\n[img]http://www.gear-up.nl/fotos/film/lesauto.gif[/img]\r\n\r\n\r\nGeef maar een lekker bak Lasagne........
Link naar reactie
[quote=reintje] Ennuh... gillen kan ik wel hoor. Ik hoop dat je genoegen kunt nemen met de kwalititet van The Wave, want die was niet al te best....[/quote]\r\n\r\nAch kwaliteit is in dit geval niet belangrijk. Het gaat erom dat er duidelijk is wat er bedoeld word en er is redelijk goed naar te kijken hoor. \r\nIk ben meer dan tevreden. En mijn zoon heeft hem inmiddels ook al bekeken, die heeft nu ook een beetje hetzelfde wat die klasgenoten in de film hadden. \r\nDus de boodschap is meer dan duidelijk over gekomen. \r\n\r\nKortom gil maar raak als ik wat kan doen. IK ben dr.
Link naar reactie
[quote=Drekimovskiy]zo moeilijk is dat toch niet? een stoomboot?? ;-)[/quote]\r\n\r\nis helemaal niet moeilijk..., maar de vaart is een beetje uit dit topic. Momenteel zijn Raad een film en Raad een Game populairder....\r\nIk kan wel een plaatje posten.... maar dan wordt het hier een een-tweetje.... \r\n\r\nNiemand anders?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...