Ga naar inhoud

Geef me een pic


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2668

[quote=PhrozenCrew]Libanon gangers 1982 ????[/quote]\r\n\r\nDoe je mee PhrozenCrew?\r\n\r\nAls je een verzoekplaatje hebt geplaatst, mag je zelf een plaatje vragen...\r\nHet verrassende kan zijn dat iemand een andere invulling geeft aan de vraag, zoals Snappie doet met de vredesduiven.... Dat maakt het extra leuk.\r\nSnappie wil dus nog een paar vredesduiven....\r\n\r\n[img]http://members.lycos.nl/songman/vredesduiven%20(5).JPG[/img]\r\n\r\nGeef mij maar een arend.........
Link naar reactie
Yep!!! Sta je er ook tussen PhrozenCrew????? \r\n\r\nNog een keertje posten dan, \r\n\r\nNee ik was van lichting 80-6 (611220096) en heb in Assen wel mijn opleiding gehad en ben in 81 naar Lib geweest, daarna nog 6 jaar bijgetekend als TS\'r in Holland....\r\n\r\nHet kwam me even bekend voor (was Chaufeur op een waterwagen :))\r\n\r\nMichiel. (ja dat was de laatste maar dit was for the good old times )
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hiermee zal ik wel een aantal mensen tegen het zere been schoppen maar ik heb liever geen plaatjes van de club die speelt in de Opéénna (uit 020 dus). Dan moet ik een teiltje hebben +o( +o( . Heb 1 keer voor mijn buurjongen plaatjes van het net geplukt waarna de computer vast is gelopen.Dat nooit meer!!! Daarom dit plaatje.\r\n[img]http://www.cristiancontini.it/images/ajax.jpg[/img]\r\n\r\nIk wil, ik wil.....een wensput
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...