Ga naar inhoud

Geef me een pic


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2668

[quote=JohnL]In Amerika heet \'ie ook geen Pino, maar Big Bird...[/quote]\r\n\r\nEn in Amerika is hij ook 2 meter 17 cm want de acteur die in Big Bird zit is niemand minder dan Micheal Clarke Duncan. \r\n\r\nVoor wie hem niet kent, zal waarschijnlijk Joe Coffey uit [b] The Green Mile[/b] wel kennen. \"Joe Coffey Ma\'am, just like the drink, only spelled different\"\r\n\r\n\r\nEn om het setje compleet te maken doe mij maar Kermit de kikker en Miss Piggy en dan moeten we maar weer eens ophoudne met sesamstraat, want we hebben die gemiddelde leeftijd lang gepasseerd. haha
Link naar reactie
:mrgreen: Zie je maar weer dat smaken verschillen....\r\n\r\nDe aardigste.... ach.. ik ken gelukkig een hele boel aardige mensen. Als ik hier eentje zou noemen van het forum... is de ander teleurgesteld dat ik hem/haar niet noem....\r\nEn met alleen maar aardig zijn kom je niet ver hoor.... (\'t zou wel es in je nadeel kunnen gaan werken....).\r\n\r\nDe mensen die me geholpen hebben met de verhuizing vond ik ook erg aardig...., maar als ik dan toch eentje moet kiezen zou dat Oprah Winfrey zijn....\r\n\r\n[img]http://www.agirlsworld.com/rachel/hangin-with/pix/huge_oprah.jpg[/img]\r\n\r\nGeef me dr Phil... :lol:
Link naar reactie
Ook dit is natuurlijk weer heel persoonlijk, maar als je mij vraagt is dat toch \r\nCol (hier inmiddels General) Jack O\'Neill van Stargate SG-1\r\nDeze man Richard Dean Anderson, was in de jaren 80 ook al te zien op de buis McGuyver. \r\n\r\nMaar in deze TV serie is hij echt grappig, hier zijn we in tussen bezig met Season 9, in Nederland zijn jullie \r\nnog bij Season 2. Deze vent heeft echt humor.\r\n\r\nWat ik zou willen, doe mij het vervolg van Stargate SG-1. (Als iemand dat al weet)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...