Ga naar inhoud

Geef me een pic


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2668

[quote=reintje][quote]Vertel eens Reintje Ik weet niet[/quote]\r\n\r\n\'k Wil niet teveel in detail treden, vanwege mijn eigen privé..., maar je mag van me aannemen dat ik hem heb gekend. Jegens mijn kinderen was ie onverdraagzaam.....\r\n\r\n[quote]I am not amused.[/quote]\r\n\r\nBetekent dit dat je zelf GWB een geweldige vent vindt of dat je baalt dat je in zijn land woont.... :roll:[/quote]\r\n\r\nKijk laat ik het zo stellen niemand vind zijn baas leuk, maar GWB is toch wel de ulrieme baas die je kan hebben. een grotere moran is er niet. \r\nMaar ik heb hem nu 3 x persoonlijk ontmoet, waarvan 1 x in Iraq. Ik moet zeggend at het best wel een geschikte peer is. Kijk ik voer zijn opdrachten uit omdat ik daarvoor ben opgeleid maar dat zegt nix over de man zelf.\r\nGWB heeft echte humor en dat heeft hij wel bewezen toen we bij de begrafenis van Paus Johnannes de II waren.
Link naar reactie
[edit] Hmm ik vond deze toch leuker :-) [edit]\r\n\r\n[img]http://www.kwentje.nl/benedykt/peter_mixer.jpg[/img] \r\n\r\ndit is 1 van mijn hobbies :-)\r\n\r\nDit is weer een hele andere, die volgens mij door meerdere forummers gedeelt wordt:\r\n\r\n[img]http://www.zenesznet.com/verkli/psr2000.jpg[/img]\r\n\r\n\r\nDoe mij ook maar iets wat met jouw hobby te maken heeft (lekker makkelijk :-P)
Link naar reactie
@Gekwordikervan... Okay... We leven hier ook in een vrij land, dus ieder mag zeggen wat ie vindt, maar volgens mij kijken de meeste mensen in Nederland wat anders tegen GWB aan.... Persoonlijk viel ie voor mij definitief door de mand toen ie tijdens het reces benoemingen er door drukte, die anders geen kans van slagen hadden gehad.\r\n\r\n[quote]Kijk laat ik het zo stellen niemand vind zijn baas leuk[/quote]\r\n\r\n\r\n\r\nNiet waar hoor... ik heb altijd hele fijne bazen gehad....\r\n\r\nHobbies.... ik doe altijd gewoon wat ik op dat moment leuk vind om te doen en één er van is zingen.... daar kan ik zó blij van worden....\r\n\r\n\r\n[img]http://members.chello.nl/r.kuijt/images/zingen.gif[/img]\r\n\r\nNog maar es iemand z\'n hobby...
Link naar reactie
[quote=Gekwordikervan]GWB heeft echte humor en dat heeft hij wel bewezen toen we bij de begrafenis van Paus Johnannes de II waren.[/quote]\r\nDat is ook echt dè gelegenheid om de lolbroek uit te hangen :-S . Wat ik ook vreselijk vind: die zelfgenoegzame blik als GWB er weer in is geslaagd twee zinnen uit zijn bek te krijgen zonder te stotteren en zonder fouten. En als je goed luistert heeft hij het voortdurend over \"the war on tourism\". Je voelt je dan ook echt hartelijk welkom als je als toerist naar USA wilt: je wordt nog strenger gecontroleerd dan wanneer je de zwaarst bewaakte gevangenis van Nederland wilt bezoeken! GBW, weg er mee!\r\n[Oei, dat was, geloof ik, erg offtopic.... :-$ ]
Link naar reactie
[img]http://www.riemax.nl/maandlijsten/januari/parkiet-best-jenny.jpg[/img]\r\n\r\nen\r\n\r\n[img]http://www.avicultura.nl/graphics/jap_nachtegaal.jpg[/img]\r\n\r\nen\r\n\r\n\r\n\r\n[img]http://tierzentrum.de/Fotos/fret-1-Merlin1.jpg[/img]\r\n\r\nen \r\n\r\n[img]http://www.para.tutics.tut.ac.jp/~yamamoto/diary/picture/top-shelty.jpg[/img]\r\n\r\n\r\nDoe nog maar meer hobby :lol: \r\n\r\n\r\nOff Topic: De meeste Nederlanders moeten niets hebben van GWB +o( Wat dat aangaat ben ik het geheel eens met Navy. Mijn vrouw en ik hadden ook afgesproken niet naar de states te gaan wanneer hij er nog aan de macht was. Maar het land is te mooi om weg te blijven en een groot deel van de bevolking kan er ook niets aan doen.
Link naar reactie
[quote=VMSW]Vrije keus?\r\nDan maar mijn een van m\'n hobby\'s; om Thijs te steunen.\r\n\r\nKEYBOARD\r\n\r\nIk geef weer een vrije keuze, aangezien dit een vrij land is..\r\nEn hiernaast weet \'k niks te vragen![/quote]\r\n\r\n\r\nAls ik mij niet vergis is dat geen keyboard maar een digitale piano of heb ik het mis? Anyway ga misschien binnenkort er ook eentje aanschaffen, voel me te beperkt met een keyboard, met de harmonisatie leer zit je dan op een bepaald moment vast he :P\r\n\r\nMoet alleen nog ff de financien regelen (A)
Link naar reactie
[quote=Thijs][quote=VMSW]Vrije keus?\r\nDan maar mijn een van m\'n hobby\'s; om Thijs te steunen.\r\n\r\nKEYBOARD\r\n\r\nIk geef weer een vrije keuze, aangezien dit een vrij land is..\r\nEn hiernaast weet \'k niks te vragen![/quote]\r\n \r\n\r\nAls ik mij niet vergis is dat geen keyboard maar een digitale piano of heb ik het mis? Anyway ga misschien binnenkort er ook eentje aanschaffen, voel me te beperkt met een keyboard, met de harmonisatie leer zit je dan op een bepaald moment vast he :P\r\n\r\nMoet alleen nog ff de financien regelen (A)[/quote]\r\nAlles wat er op lijkt noemen ze toch een keyboard? \r\nSinds mijn toetsenbord gehoord heeft dat het ook keyboard wordt genoemd heeft het steralures! :lol:
Link naar reactie
[quote=Navy][quote=Thijs][quote=VMSW]Vrije keus?\r\nDan maar mijn een van m\'n hobby\'s; om Thijs te steunen.\r\n\r\nKEYBOARD\r\n\r\nIk geef weer een vrije keuze, aangezien dit een vrij land is..\r\nEn hiernaast weet \'k niks te vragen![/quote]\r\n \r\n\r\nAls ik mij niet vergis is dat geen keyboard maar een digitale piano of heb ik het mis? Anyway ga misschien binnenkort er ook eentje aanschaffen, voel me te beperkt met een keyboard, met de harmonisatie leer zit je dan op een bepaald moment vast he :P\r\n\r\nMoet alleen nog ff de financien regelen (A)[/quote]\r\nAlles wat er op lijkt noemen ze toch een keyboard? \r\nSinds mijn toetsenbord gehoord heeft dat het ook keyboard wordt genoemd heeft het steralures! :lol:[/quote]\r\n\r\nEn elke computer id een dell :S\r\n\r\nDe overeenkomt tussen een keyboard en een digitale piano zijn even groot als van een klarinet en een dwarsfluit, het zijn allebei houtblazers, maar meer overeenkomsten zijn er niet echt...\r\n\r\nIk speel overigens meer dan keyboard hoor! Keyboard, Kerkorgel, Piano
Link naar reactie
[quote=Thijs][quote=VMSW][...][/quote]\r\n\r\n\r\nAls ik mij niet vergis is dat geen keyboard maar een digitale piano of heb ik het mis? Anyway ga misschien binnenkort er ook eentje aanschaffen, voel me te beperkt met een keyboard, met de harmonisatie leer zit je dan op een bepaald moment vast he :P\r\n\r\nMoet alleen nog ff de financien regelen (A)[/quote]\r\n\r\nIk heb ook een DGX-505, werkelijk een prachtig ding. Speelt voor een keyboard perfect, en heeft verder ook alle keyboardfuncties (135 Styles, een prachtige piano-sample (dezelfde als die in de topklasse Clavinova Piano\'s van Yamaha), 494 XG-Compatible Voices). Hij heeft lichtgewogen toetsen, daarom is het eigenlijk geen echte digitale piano. Desalniettemin speelt en klinkt hij prachtig :-D (Y)
Link naar reactie
[quote=benedykt][quote=Thijs][quote=VMSW][...][/quote]\r\n\r\n\r\nAls ik mij niet vergis is dat geen keyboard maar een digitale piano of heb ik het mis? Anyway ga misschien binnenkort er ook eentje aanschaffen, voel me te beperkt met een keyboard, met de harmonisatie leer zit je dan op een bepaald moment vast he :P\r\n\r\nMoet alleen nog ff de financien regelen (A)[/quote]\r\n\r\nIk heb ook een DGX-505, werkelijk een prachtig ding. Speelt voor een keyboard perfect, en heeft verder ook alle keyboardfuncties (135 Styles, een prachtige piano-sample (dezelfde als die in de topklasse Clavinova Piano\'s van Yamaha), 494 XG-Compatible Voices). Hij heeft lichtgewogen toetsen, daarom is het eigenlijk geen echte digitale piano. Desalniettemin speelt en klinkt hij prachtig :-D (Y)[/quote]\r\n\r\nHad in de lokale muziekshop een aanbieding gekregen, demo model Roland RD 700, nieuwwwaarde 2100, kon m voor 900 euro krijgen, zou ik echt het beste van het beste zeg maar hebben, alleen t was een on-stage, dit betekent geen ingebouwde boxen. Wat dus betekent dat je er ook nog boxen bij zou moetn kopen en andere accesoires, wat toch al snel zou resulteren in een prijskaartje van zo\'n 1200 euro, wat ik toch net iets teveel vind voor een hobby ;-)
Link naar reactie
Mijn hobby was (is het nog een beetje) fotograferen, ontwikkelen en afdrukken. Maar ontwikkelen/afdrukken doe ik niet meer. Mijn eerste \"echte\" camera, na een AGFA Synchrobox (zo\'n helemaal rechthoekig doosje!) en een AGFA Isoly was dus deze:\r\n[img]http://fotos.marktplaats.nl/kopen/7/95/12601687.jpg[/img]\r\nNog iemand met een leuke hobby?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...