Ga naar inhoud

Welke dvd schijfjes (testsites gevraagd)


Aanbevolen berichten

Ik zoek me een ongeluk naar een site of sites met testen van dvd schijfjes. Ik wil graag goede -r(w) schijfjes kopen in een wat groter aantal, maar daarvoor eerst zoeken naar een vergelijkende test.\r\nWeet iemand waar je die sites kunt vinden? Via google ben ik niet erg ver gekomen. Zijn er ook aanraders voor merken schijfjes? Ik gebruik ze om homevideo\'s (bewerkte) op te branden.\r\nP.Diepeveen
Link naar reactie
Geen idee waar een testsite te vinden is.\r\nWaar je naar kunt kijken is bijv. merken waar je garantie op krijgt, doch deze zijn helaas vaak nogal prijzig.\r\nPrinco is een absolute afrader.\r\nDe Arita\'s en Verbatim\'s zijn absoluut goed. Verbatim is wel erg duur.\r\nIk heb ook met Nashua -R gewerkt, maar dat was slechts een enkele keer dus daar wil ik geen uitspraken over doen.\r\n\r\nMisschien dat er andere mensen nog zijn die je over -R kunnen adviseren, maar Princo absoluut niet nemen. Er zijn mensen met goede ervaringen met Princo, maar Princo werkt met batches van diverse fabrikanten en daar ligt het probleem, de ene keer heb je goede, de andere keer rommel 1ste klas.
Link naar reactie
Ik blijf met vragen komen want het blijkt niet zo eenvoudig als ik dacht.\r\n\r\nDe volgende vraag voor aankoop Verbatim DvD\'s (- R/RW):\r\n\r\nIk heb eenToshiba brander DVD-ROM SD-R5112 CD-R/RW 40xRd, 16xWr,\r\n\r\nDvD 5 x Rd, 2x Wr\r\nBetekent dit nu dat ik weliswaar dan te snelle (bv.4x, 8x, of 16x) schijfjes \r\nkoop, die gewoon langzamer branden? M.a.w. kan de brander snellere schijfjes \r\nwel aan?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...