Ga naar inhoud

bestandsgrote verkleinen


Aanbevolen berichten

Weet iemand of je van een foto die je ooit eens met een digitale camera hebt gemaakt de bestandsgrote kunt verlkleinen? Ik zit namelijk met het volgende: ik heb in het verleden eens digitale foto\'s gemaakt met waarvan de bestandsgrote 150 kb is. Deze moet ik nu ivm een reunie op een web-site plaatsen maar dan kan deze niet groter dan 50 kb, omdat de toegestande bestandsgrote maximaal 50 kb is. \r\n\r\nSamenvattend vraag ik mij dus af of ik een foto van 150 kb zodanig kan bewerken dat deze 50 kb word. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen en wat voor programma ik daar voor nodig ben (en waar dit programma dan eventueel is te downloaden?)\r\n\r\nMario
Link naar reactie
[url=http://home.wanadoo.nl/peterschilte/handig/handig.html]Irfanview[/url] moet je eens proberen. Je vindt het bij \'Website bouwen\'. Download dan ook even de plugins die eronder staan. Het is gratis en je kunt je foto\'s er gemakkelijk kleiner mee maken. Let wel op dat je de foto\'s die bewerkt zijn een andere naam geeft als je ze opslaat! Anders worden de originele grote foto\'s overschreven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...