Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb een NEC 16x DUAL DVD ReWriter. Als ik een DVD wil afspelem krijg ik de melding dat er geen compatibele dvd decoder is geinstalleerd.\r\nWeet iemand hoe ik aan zo\'n decoder kan komen ? Ik ben aan het zoeken geweest op internet maar kon er niet uit.\r\nIk heb WindowsXP - SP2 - 512Mb - AMD Sempron 2800+
Link naar reactie
Die moet je inderdaad los aanschaffen, al zit hij vaak wel bij de DVD-drive, mits je die tenminste \"retail\" hebt gekocht, dus met doos en handleiding en de hele mikmak. Zat er niet toevallig een CD-tje bij met daarop PowerDVD of WinDVD?\r\nZoniet, dan kun je bij de meeste softwarehandels (waaronder Dixons en zo) ook dergelijke programma\'s aanschaffen. Windows Media Speler kan inderdaad ook DVD\'s afspelen, maar alleen als je al een DVD-decoder hebt. Die wordt dan door WMP \"geleend\" zodat je daar dus ook mee af kunt spelen. Er schijnt ook een gratis DVD-decoder te zijn, maar ik heb geen idee of die inderdaad werkt... VLC Media Player heet dat programma, probeer het eens zou ik zeggen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...