Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een dringende vraag :-) Ik heb een Acer Aspire 1363WLMi laptop met een NVIDIA Geforce FX Go 5200, 64 mb videokaart. Als ik nou een film of een spel van mn laptop op mn tv wil kijken/spelen dan krijg ik niet echt scherp beeld. Er lopen strepen door het beeld en het beeld is wel zichtbaar, maar niet echt scherp. Terwijl dit met mijn ati radeon kaart wel zo is. Ik heb het hele internet afgezocht naar nieuwe drivers etc... maar die zijn niet echt te vinden :-( Wel vond ik deze site: [url]http://www.laptopvideo2go.com/[/url] maar daar snap ik niet veel van. \r\nKan iemand misschien helpen?\r\n\r\nAlvast bedankt
Link naar reactie
Ik heb wel eens horen zeggen dat de oudere GeForce kaarten een beetje een brakke TV-out hadden, maar eerlijk gezegd heb ik daar met mijn ouwe GF4MX nooit last van gehad... Maar hoe zit dat met die Radeon? Is dat de kaart die je in je desktop hebt zitten of zo?\r\nMisschien zitten je instellingen niet echt lekker, of misschien is de aansluiting van de kabel (zal wel S-Video zijn) niet helemaal goed meer...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...