Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Dat hangt er vanaf wat voor films je bedoeld. Maar ik vermoed dat je graag toegang wilt tot nieuwe bioscoopfilms zonder te betalen. Dan verwijs ik je naar de ComputerIdee Forum Huisregels \r\n[url]http://forum.computeridee.nl/viewtopic.php?t=41[/url] \r\n\r\nDaar staat nogal duidelijk dat links naar illegale dingen niet zijn toegestaan. En daar valt dit onder.
Link naar reactie
Nou ja, strikt genomen (en de huisregels geven dat ook wel aan) is het [i]downloaden[/i] van films niet illegaal, alleen het aanbieden, maar in de huisregels staat dat ze liever het zekere voor het onzekere nemen en dit dus ook niet toestaan op dit forum. Dus het is niet écht illegaal, maar het mag hier toch niet. En eerlijk gezegd geef ik ze daar nog eens groot gelijk in ook.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote=avv]Dat hangt er vanaf wat voor films je bedoeld. Maar ik vermoed dat je graag toegang wilt tot nieuwe bioscoopfilms zonder te betalen. Dan verwijs ik je naar de ComputerIdee Forum Huisregels \r\n[url]http://forum.computeridee.nl/viewtopic.php?t=41[/url] \r\n\r\nDaar staat nogal duidelijk dat links naar illegale dingen niet zijn toegestaan. En daar valt dit onder.[/quote]\r\n\r\naan de ene kant heeft ie gelijk aan de andere kant , in cid word regelmatig geschreven over allerlei download progjes .\r\nhiermee kan je uiteraard zowel legaal als ilegaaal downloaden. \r\nen dan wordt er nog een stukje tekst bij gezet dat het uiteraard niet toegestaan is om ilegaal te downloaden .\r\n\r\nmijn advies , lees eens een paar cid\'s (bv in de bibliotheek , als je ze daar leest en niet mee wil nemen hoef je geen lid te zijn)
Link naar reactie
[quote=Animal]Films of muziek ,of dit nu op plaat, cd ,dvd ,of tape staat valt allemaal onder software. De hardware is de aparatuur waar je mee afspeelt of opneemt.[/quote]\r\n\r\nFilms en Muziek is geen software, software zijn programma\'s, die programma\'s bevatten data die je in dat programma gebuikt dus bijvoorbeeld mp3\'s gebruik je in WinAmp en dus is WinAmp de software en het mp3tje de data. Hardware is wat er echt in je computer zit, zoals je moederboord,harddisk, netwerkkaarten enz. Of heb je daar ook een andere benaming voor?
Link naar reactie
Data is ook nog steeds software. \r\nDeze benaming werd voor cd\'s ,laserdisks en alle mogelijke geluidsdragers en beeld dragers gebruikt voordat de computer beschikbaar kwam voor de gewone mensen.\r\nEr zijn maar twee begrippen,,software en hardware.\r\nHardware ,,de afspeel apparatuur en alles wat er bij hoort.,maar zonder software doet deze apparatuur niks.\r\nSoftware ,,alles wat je op je apparatuur af kunt spelen.,voor prg\'s en beeld of geluid.
Link naar reactie
[quote=Animal]Data is ook nog steeds software. \r\nDeze benaming werd voor cd\'s ,laserdisks en alle mogelijke geluidsdragers en beeld dragers gebruikt voordat de computer beschikbaar kwam voor de gewone mensen.\r\nEr zijn maar twee begrippen,,software en hardware.\r\nHardware ,,de afspeel apparatuur en alles wat er bij hoort.,maar zonder software doet deze apparatuur niks.\r\nSoftware ,,alles wat je op je apparatuur af kunt spelen.,voor prg\'s en beeld of geluid.[/quote]\r\n\r\nBeetje kort door de bocht als je het mij vraagt. Data is namelijk ook geen software... Software is voor mij een programma, hetzij een besturingssysteem, een applicatie, een driver of dat soort spul. Het moet dus wel iets kunnen doen, voor het wat mij betreft software is. Muziek en video doet niets, het kan alleen maar afgespeeld worden (door - bijvoorbeeld - software) en valt wat mij betreft dus niet onder software.\r\n\r\nData is dan weer een ander begrip, daar worden meestal databanken en zo onder verstaan, of bijvoorbeeld de grote data-bestanden waarin de graphics, muziek en levels van een game zijn opgeslagen. Strikt genomen kun je muziek en films dus als data beschouwen, maar ik denk dat die niet onder de noemer software vallen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...