Ga naar inhoud

Accuut probleem tijdens vakantie: foto's niet meer te openen


Aanbevolen berichten

De laatste foto\'s die gemaakt zijn met een Sanyocamera en voorzien zijn van een compactflashcard, zijn wel te zien als thumbnail maar kunnen niet meer geopend worden omdat het bestand niet herkend wordt. Toch worden ze als een gewoon jpgbestand benoemd. \r\nLigt dit aan de camera of aan de compactflashcard en hoe is dit probleem op te lossen???\r\n\r\nOp dit moment ben ik op vakantie in Amerika en vraag me af of het zin heeft om nog meer foto\'s te maken.\r\nBen degene die een oplossing weet voor dit probleem zeer dankbaar!!\r\n\r\n[/b]
Link naar reactie
Ik zou in de vakantie zeer zeker doorgaan met het nemen van foto\'s\r\nWanneer de foto\'s die je al hebt gemaakt bij thuiskomst wel weer blijken te openen zou je jezelf voor de kop slaan wanneer er niet meer foto\'s zijn. (cry) (cry) (cry) \r\n\r\nIn ieder geval staan de foto\'s wel op de CF-card. Deze moeten er dus ook af te halen zijn. Het wordt even zoeken maar deze vraag is volgens mij al eerder beantwoord. Blijf dus gewoon doorgaan met het maken van foto\'s en wanhoop niet.\r\nPrettige vakantie (H)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...