Ga naar inhoud

film bekijken op tv


Aanbevolen berichten

hallo\r\n\r\nik wouw men zelfgemaakte film een op de tv bekijken voordat ik deze brand op dvd.\r\n\r\nik krijg alles op mijn tv beeld op maar als ik de film open met windows media player, bsplayer, divxplayer en radlight 4 kreeg ik gewoon zwart beeld te zien waar normaal de film staat ook met andere films was het zwart. \r\n\r\nkan iemand mij er mee helpen?\r\n\r\nsysteem:\r\nasus M6Ne\r\n1024 ram\r\nintel centrino (1.7ghz)\r\nati radeon 9700 mobile technology (64mb) met tv out uiteraard
Link naar reactie
Ik had precies hetzelfde probleem en en de oplossing moet je vinden bij je videokaart instellingen:\r\nJe hebt ergens ingesteld dat je een tv als secondaire monitor gebruikt. Je moet bij de instellingen van je tv-beeld naar \'volledig scherm-video\' gaan en dan onder \'volledig scherm-apparaat\', \'secondair beeldscherm\' kiezen.\r\n\r\nHet enige probleem is dat ik een nVidia kaart heb, maar zo\'n optie moet ook ergens bij jouw videokaart-instellingen te vinden zijn. Ik hoop dat ik je hiermee (iets) kan helpen.
Link naar reactie
Ik heb dat ook een poosje gehad, maar dan met een GeForce 4 MX420 kaart. De oplossing die ik daar gebruikte was om tijdelijk de primaire en secundaire monitoren om te wisselen, dus de TV als primair en de PC-monitor als secundair. Om de één of andere reden wilde volledig scherm altijd op de primaire monitor staan en op deze manier was ik daar dus ook vanaf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...