Ga naar inhoud

Ernstige problemen met PCTV Pro van Pinnacle


Aanbevolen berichten

Ik bezit sinds een half jaar een PCTV Pro kaart van Pinnacle. Het TV tuner deel werkt uitstekend, en ook het opnemen van de TV tuner werkt zoals het moet. Er is echter 1 groot probleem en dat is het overzetten van VHS tapes naar de HD op mijn PC via de Composite Video input van de PCTV Pro kaart. \r\n\r\nWat is het probleem: Zowel beeld als geluid worden opgenomen, maar bij het afspelen is beeld en geluid niet meer synchroon. Het beeld is veel sneller dan het geluid, waarbij het geluid goed is. \r\n\r\nIk heb bij Pinnacle al diverse keren aan de bel getrokken, maar zonder resultaat. Zij geven standaard FAQ reacties, waar je geen kant mee op kunt. Ook andere gebruikers hebben helaas die negatieve ervaring, zoals uit het forum van Pinnacle blijkt. \r\n\r\nVraag:\r\n1) Wie kent de oplossing voor dit probleem.\r\n2) Wie kent uit ervaring een ander en wel goed werkend merk/type PCTV kaart/software
Link naar reactie
Verkoop die kaart maar gauw want dat gaat je niet lukken......ik heb ook zo\'n Pinnacle PCTV Pro gehad om vooral VHS op mijn PC in te laden.....ik werd er helemaal gek van......heb alles geprobeerd ok wat ze op de Pinnacle site voorstellen want het is toch wel een bekend probleem ook bij hun schijnbaar.\r\nIk zal je vertellen niks werkte.....ook allerlei forums geprobeerd en niemand die een oplossing had en logisch want die is er gewoonweg niet.\r\n\r\nSuggestie of eigenlijk 2;\r\n-zet geen vhs meer over naar je HD.\r\n-Verkoop die kaart zo snel mogelijk nu hij nog wat opbrengt heb ik ook gedaan.\r\n\r\nRommel is het!! Heb nu een Stand alone dvd recorder......veel beter!! ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...