Ga naar inhoud

Foto's via DVD-speler op LCD-TV slechte kwaliteit?


Aanbevolen berichten

Ik beschik over een LCD-TV (Sharp, 66 cm, vlijnmscherp!) en heb geprobeerd via een sharewareprogramma (PHOTO-DVD) een diashow op DVD te branden en dit via mijn standaloneDVDspeler op de TV te vertonen.\r\nOp zich is dit gelukt maar de kwaliteit is allerbelabberdst. Ligt dit aan het fenomeen DVD-speler vs TV of is er een methode/programma om dit wel met behoud van kwaliteit te doen?\r\n\r\nAlvast bedankt voor tips.\r\n\r\nArend
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ik denk dat het of aan de instellingen van je photo-dvd programma ligt (de foto\'s worden om de een of andere reden behoorlijk gecomprimeerd, die instellingen zou je moeten kunnen wijzigen) of het programma maakt ze zo lelijk omdat het een shareware versie is. Misschien worden de foto\'s wel beter als je de hele versie zou kopen (wat wel heel lelijk zou zijn). Anders probeer je dit programma (ik ken het niet, maar lijkt me ook wel handig): [url]http://download.vso-software.fr/vsophotodvd_setup.exe[/url]
Link naar reactie
Brand je de foto\'s op een cd (video-cd) of op een dvd(video-dvd)\r\nDit is al een heel groot verschil in kwaliteit.\r\nAls je dvd speler ook losse jpg bestanden af kan spelen heb je zo de beste kwaliteit ,maar niet de mogelijkheid tot titels ,mooie overgangen en meer van dat soort zaken.\r\nEn inderdaat ,Proshowgold is het beste en mooiste prg om mooie diashow\'s te maken ,zowel op cd als dvd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...