Ga naar inhoud

microfoon doet ut niet


Aanbevolen berichten

Ok dan erg vervelend even een check list:\r\n1. Zit het stekkertje in de rode ingang van je geluidskaart\r\n2. Zit het juiste stekkertje erin (die fout maak ik nog weleens)\r\n3. Wat is je besturingssysteem/geluidskaart etc\r\n4. deed hij het eerst wel of is het plotseling ontstaan.\r\n\r\nDan heb ik nog een idee:\r\nOpen volume regeling (zo te zien is dat al gelukt) en selecteer bij opties geavanceerd, klik nu onder de microfoonschuif op geavanceerd en zet de microfoon boost aan (of experimenteer wat en kijk of hij het nou doet) doet de trouwens het wel met opnemen, het is namelijk zo dat bij xp je standaard niet direct over de speakers kan spreken,zit er trouwens geen software van je geluidskaart bij met een andere volumeregeling?\r\n\r\nsucces\r\n\r\nThijs
Link naar reactie
  • 2 weken later...
hoi bedankt voor jullie reactie ten eerst er zit geen knopje waar ik perongeluk aan gedraai had kunne hebbe (heb geen laptop =P) heb alles geprobeerd thijs maar nothing works :-S snap er nixs van. iemand meschien een ander idee :?: \r\nheb geen xp, snap er geen holletje meer van :-(
Link naar reactie
Nou nou, worden we agressief? 8-) \r\n\r\nWat wil hij precies dan niet doen? Gewoon het geluid via de boxen laten lopen? Of wil hij niet via MSN/skype/andere VoIP? \r\n\r\nEr zitten hier genoeg professionals, gewoon rustig blijven, en met name beleefd. JIJ komt hier met een probleem, dat je aan ons vraagt om op te lossen. Dan moet je dus niet direct helemaal boos op ons worden omdat iets niet wil zoals jij het wilt ;-)
Link naar reactie
Er zit geen schakelaartje op de microfoon? Je hebt hem ook al in een andere computer geprobeert? De geluidsdriver er al opnieuw opgezet? \r\n\r\nStond er mischien eerst een ander systeem (98 of ME bijvoorbeeld) op je pc voordat je windows er opnieuw op gegooit hebt?\r\n\r\nHeb je ook al een andere microfoon in de geluidskaart geprobeert?
Link naar reactie
@Ellen,\r\n\r\nBen je er nog? Ik heb op mijn ftp een programma gezet, start het en praat in de microfoon. Het is een zogeheten VU meter, deze controleert de ingang van je microfoon kanaal, je moet wel de microfoon geselcteerd hebben bij opnemen. Als hij geen uitslag geeft dan mag je er wrs van uit gaan dat hij niet meer onde rons is :P\r\n\r\n[url]http://speelkorfbal.beerthuisfilm.com/misc/PPM.exe[/url]
Link naar reactie
  • 3 jaren later...
[QUOTE=Platina;396520]Ik heb ook het propleem :S\r\n\r\nik heb al een beetje gegoogeld maar kon niet echt iets vinden :/\r\n\r\nWindows 2000\r\nTerratec Intergra 128T\r\nen de microfoon deed op ene andere PC wel\r\nen een line-in stekkertje (zo\'n rode)\r\n\r\nik weet niet wat ik fout heb gedaan[/QUOTE]\r\n\r\nJe kan beter een nieuw \'eigen\' topic openen met jouw probleem in plaats van een vraag te stellen in een topic van meer dan 3 jaren geleden.
Link naar reactie
[QUOTE=Lanta;396755]Kijk eens een heel goed [B] Gisteren, 21:32 [/B] van wanneer is dat ? [B] Platina is pas Geregistreerd: op 15 juli 2008[/B] Dus niks 2005 of wel soms ? Voordat je een opmerking geeft die niet eens juist is, goeie raad lees eerst eens goed. Sorry maar jou commentaar vind ik onterecht \r\n\r\nEn ik stel geen vraag [B]maar Platina wel [/B]en [B]ik[/B] geef [B]een antwoord[/B] op die vraag\r\n\r\nzie [B]openbaar profiel van Platina[/B] [url]http://forum.computeridee.nl/member.php?u=32663[/url][/QUOTE]\r\n\r\nIk heb het er niet over wanneer Platina geregistreert is, ik heb het er over dat hij of zij een vraag stelt in een topic waar in mei 2005 voor het laatst een bericht in is geschreven.\r\nHij of zij \'antwoord\' dus met een \'vraag\' in een topic van mei 2005.... (zie bericht #17)\r\nDit valt eigenlijk onder topic kaping\' en dat wordt niet echt gewaardeerd....\r\n\r\nWie moet er nu eens goed kijken?\r\nJouw goede raad naar mij toe is dus op jezelf van toepassing!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...