Ga naar inhoud

NVIDIA ziet mijn TV niet meer


Aanbevolen berichten

:-@ Het is echt ongelofelijk. NVIDIA heeft altijd perfect gewerkt. \r\nTV werd direct herkent na de 1e installatie. Vorige week mijn comp verhuisd naar andere kant van mijn buro. Stekkers r ff uitgehaald, daarna weer ingeplugd en je raad t al, NVIDIA herkent en ziet mijn TV inneens niet meer. Alle drivers geprobeerd die er te downen zijn van NVIDIA-homesite. :-@ \r\nWat doen ik verkeerd, wat kan de oorzaak zijn, wie wat waarom.
Link naar reactie
Kater: misschien geen duidelijke schrijftaal gebruikt, maar heb natuurlijk drivers ook geinstalleerd. Eerst oude drivers (bij start->configscherm->software) verwijderd. En daarna nieuwe geinstalled.Daarna comp opnieuw gestart waarbij tv aanstond (voor herkenning naar kaart toe). Krijg een [b]kater [/b]van dit prbleem...heb alleen draadjes uitgetrokken en daarna weer ingeplugged..... :-@
Link naar reactie
[quote=N*E*R*D]Kater: misschien geen duidelijke schrijftaal gebruikt, maar heb natuurlijk drivers ook geinstalleerd. Eerst oude drivers (bij start->configscherm->software) verwijderd. En daarna nieuwe geinstalled.Daarna comp opnieuw gestart waarbij tv aanstond (voor herkenning naar kaart toe). Krijg een [b]kater [/b]van dit prbleem...heb alleen draadjes uitgetrokken en daarna weer ingeplugged..... :-@[/quote]\r\nIk bedoel niet de drivers voor je grafische kaart. Weet niet zo snel hoe ze heten, maar er staat nog een andere driver op je CD-rom en die heb je nodig om de tv-out/in te kunnen gebruiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...