Ga naar inhoud

Isobuster hoe werkt dat


Aanbevolen berichten

Hoi, ik zelf ben `n persoon van 63 jaar en ben nog niet zolang bezig met de computer, pas `n paar jaartjes, maar het is op onze leeftijd nog wel moeilijk hoor.Nu ben ik al zo ver en heb ik wel eens een film van de dvd gekopieerd via dvd shrink/decrypter en dat werkte goed, maar er zijn er ook een paar bij die haperen of helemaal stil blijven staan als je ze wil afdraaien. Nu heb ik gelezen dat je ze met het programma Isobuster weer kan laten werken, dus heb ik dit opgehaald, en nu is dit wel leuk in het Nederlands om te zetten maar de help knop is en blijft in het Engels ( en daar zit nou de kneep) Ik kan er namelijk niet uit komen hoe het programma werkt, en zou graag hier voor een Nederlandse uitleg hebben. kan iemand mij helpen hiermee, bij voorbaat mijn hartelijke dank \r\n\r\nGroetjes.
Link naar reactie
fraloo,\r\n\r\n\r\nwat kan je eraan doen?\r\n1.firmware van je dvdbrander ;heb je deze al geupdate?\r\nwelk merk heb je van dvdbrander?\r\n2 schijfjes;het merk van schijfjes ; hier is ook een verschil in en zeker in combinatie met je dvdbrander (firmware)\r\n3 de snelheid van branden : brand eens aan lagere snelheid ,het duurt wel langer\r\nmaar als je prob daarmee opgelost is.\r\n\r\nnog een stukje uit de help van nero:\r\n\r\nDefragmenteer de vaste schijf regelmatig. \r\nSluit alle andere programma\'s tijdens het branden van de CD. Dit geldt met name voor programma\'s die veel processortijd of geheugen in beslag nemen of die vaak toegang tot de vaste schijf nodig hebben. U kunt het beste alle andere programma\'s sluiten. Hieronder vallen ook virusscanners, die op de achtergrond actief zouden kunnen zijn en elk bestand scant dat wordt geopend. In plaats daarvan kunt u de ingebouwde virusscanner van Nero (alleen beschikbaar in de handelsversie) gebruiken om u ervan te verzekeren dat er geen virussen op uw CD\'s terechtkomen. \r\nVoer een snelheidstest en een simulatie uit voordat u de CD brandt. \r\nSimulatie correspondeert met het proces van het schrijven van data, met het verschil dat er hierbij geen data worden geschreven. Simulatie wordt gebruikt om te controleren of de data snel genoeg naar de recorder kunnen worden verzonden om een buffer-underrun te voorkomen. Dit kan ook worden gebruikt om na te gaan of de recorder ook interdaad data naar de CD kan schrijven. U dient simulatie te gebruiken als u niet zeker weet of het systeem de data snel genoeg kan verzenden. Als u al met succes enkele CD\'s hebt gebrand, kunt u simulatie uitschakelen. Als uw recorder is uitgerust met een functie voor beveiliging tegen buffer-underruns, hoeft u geen simulatie te gebruiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...