Ga naar inhoud

hangende comp


Aanbevolen berichten

Hierbij een vraagje van mij.\r\nSinds enige tijd heb ik last van een hangende comp.\r\nEnige weken geleden had ik het probleem dat mijn comp spontaan uitviel en weer opnieuw opstarte.Gelukkig had ik nog wat oude reserve onderdelen en die ben ik toen 1 voor 1 gaan veranderen.\r\nToen ik mijn videokaart veranderde was ik van het probleem af en bleef de comp gewoon aan.De oude kaart was een nvidia mx400 met 64 mb.\r\nDe kaart die er nu inzit is een 8mb.\r\nNu heb ik alleen het probleem dat mijn comp heel erg vaak blijft hangen,het lampje van mijn harddisk blijft dan branden en alles staat stil.Dit kan wel een seconde of 15 zijn.\r\nIs het mogenlijk dat dit veroorzaakt wordt door de videokaart of moet ik het probleem ergens anders gaan zoeken.\r\n\r\nIk heb een amd duron 1,2 gh\r\n384 mb geheugen\r\nwindows xp prof\r\nshuttle ak32l moederbord\r\ndvd brander\r\n80gb harddisk\r\n\r\nIk hoop dat er iemand is die me kan helpen\r\nalvast bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...