Ga naar inhoud

cd rom werkt niet meer


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,\r\nben nieuw op het forum (vandaar)\r\nik (eigenlijk mijn lieve moeder) heeft een probleem.\r\nHet geval is dat de cd/dvd rom niet meer werkt.\r\nZe heeft xp en en de comp geeft aan dat alles correct werkt.\r\nAls ik er een cd in doe en probeer te openen dan geeft hij aan\r\n\"F:/ is niet toegankelijk\"\r\ndoe ik echter de cd in de lade en start de computer opnieuw op dan leest hij de cd wel (wanneer ik de cd er dan weer uit haal en dan weer opnieuw herkent hij m weer niet)\r\nIk hoop dat iemand me kan helpen \r\nik ben niet echt een wiskid 8-| (maar dat zal al wel duidelijk zijn)\r\nalvast bedankt
Link naar reactie
[quote]\r\nZe heeft xp en en de comp geeft aan dat alles correct werkt.\r\nAls ik er een cd in doe en probeer te openen dan geeft hij aan \r\n\"F:/ is niet toegankelijk\"\r\n[/quote]\r\nMaak dan es een nieuwe snelkoppeling op je Bureaublad van de betreffende speler... :\r\nDeze Computer > rechtsklik op de speler en kies snelkoppeling maken.\r\nMischien dat ie \'t nu wel doet en is de oude snelkoppeling alleen corrupt / beschadigd.\r\n\r\nGrtz
Link naar reactie
[quote=\"kater\"]Je geeft veel informatie, maar toch ook weer heel weinig.\r\n\r\nZitten de master slave goed?\r\nWindows?\r\nja sorrie voor de geringe info tis net wat ik zeg ik heb er weinig verstand van.\r\nen wat betreft de master slave (wat is dit precies) hoe zie ik of deze goed zitten?\r\nde cd rom en dvd heeft het wel gedaan
Link naar reactie
[quote=Flater]Ik denk dat het met drive letter te maken heeft, wat heb je nog meer aan je pc hangen dat een letter mee krijgt? De cd speler is meestal D:\\ Heb je een camera of een usbstick er aan zitten?[/quote]\r\nhahahaha me moeder heeft er vanalles aan hangen een webcam een externe dvd brander usb stick een printer een scanner noem maar op, g=dvd brander,f=cd/dvd rom,h=floppy drive,i externe brander en ik geloof dat de webcam en scanner enzo. geen letters hebben.\r\nik hoop voldoende info te hebben gegeven, anders hoor ik het graag.\r\nvrolijk pasen nog (A)
Link naar reactie
[quote=Rawit][quote]\r\nZe heeft xp en en de comp geeft aan dat alles correct werkt.\r\nAls ik er een cd in doe en probeer te openen dan geeft hij aan \r\n\"F:/ is niet toegankelijk\"\r\n[/quote]\r\nMaak dan es een nieuwe snelkoppeling op je Bureaublad van de betreffende speler... :\r\nDeze Computer > rechtsklik op de speler en kies snelkoppeling maken.\r\nMischien dat ie \'t nu wel doet en is de oude snelkoppeling alleen corrupt / beschadigd.\r\n\r\nGrtz[/quote]hoi bedankt voor je reactie...!\r\nik heb dit geprobeert en helaas zonder resultaat.De comp.\r\ngeeft nog steeds aan f:/ is niet toegangkelijk onjuiste functie\r\nandere tips zijn van harte welkom\r\nvrolijk pasen nog
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...