Ga naar inhoud

slechte herkenning van usb 2


Aanbevolen berichten

Het volgende probleem heb ik met mijn pc,ik heb gisteren nieuwe harddisk (wester digital 200gb ata)extern aan mijn pc gehangen, \r\nnu zegt hij dat hij probllem heeft,en niet goed zal werken,en z`n opmerking van sluit hem aan op usb2 dat zal hij sneller werken. \r\n\r\npffffff Ja,ja,windows grrrrrrrrr \r\n\r\nMoederboard = p4g800 e de luxe van Aus \r\nIntel Pentium VI 3000 Mhz,1536 Mb scrossshare,880Gb S-ata harddisk 256 mb asus videokaart,dvdduallayer,dvdspeler,tvkaart,soundblaster 7.1 \r\n450 watt sallman voeding. \r\nxp home nl.met sp1 en 2.drivers van moederboard zijn alle geinstaleert. \r\n\r\nOp bij geplaatste pci kaart 4XUsb 2 draaid hij wel??? \r\npc beschikt standaard over 6 X usb 2 en een maal 1394 \r\n\r\nwie weet wat er kan zijn
Link naar reactie
ASUS P4P800 deluxe. Socket 478 ATX bord voor Intel P4 cpu\'s , ook de snelste 3Ghz+(S478) en 800Mhz FSB cpu\'s. Maakt gebruik van iNtel 865 Chipset en beschikt over Dual Channel technologie. \r\nDit bord is snel en compleet! \r\n\r\nSpecs: \r\n\r\n* CPU: Socket 478 voor Intel Pentium 4/ Celeron tot 3.2Ghz en hoger, \r\n* Ondersteunt Intel Hyper-Threading Technology \r\n* Nieuw Power Design: ondersteunt Intel´s volgende generatie CPU\'s (de Prescott), \r\n* Chipset: Intel 865PE MCH, Intel ICH5R \r\n* Front Side Bus 800/ 533 / 400 MHz \r\n* Geheugen: DDR, met Dual Channel Technologie. 4 x 184-pin DIMM Sockets (max. 4GB) PC3200/PC2700/PC2100 non-ECC DDR geheugen. \r\n* Intel PAT technologie (Performance Acceleration Technology) \r\n* Uitbreidingsslots: 1 x AGP Pro/ 8X/ 4X (1,5V!). 5 x PCI. \r\n* IDE: 2 x UltraDMA 100, 2 x Serial ATA, Via RAID controller, 2 x UltraDMA 133 (Ondersteunt 2 x hdd). Raid op de Serial ATA: RAID 0, RAID 1, RAID 0+1, Multiple RAID. \r\n* AI (Artificial Intelligence Technology) \r\n* ADI AD1985 SoundMAX 6-channel CODEC Audio Sensing and Enumeration Technology met ondersteuning voor S/PDIF Out. * AI LAN 3COM 3C940 Gigabit LAN on board (10/100/1000) , \r\n* AI BIOS CrashFree BIOS2, Q-Fan, Post Reporter AI Overclock -Intelligent CPU frequency tuner \r\n* ASUS JumperFree \r\n* CPU, Memory, en AGP Voltage instelbaar \r\n* FSB van 100Mhz tot 400Mhz in 1 Mhz stappen instelbaar \r\n* Verhouding FSB/DDR instelbaar (met vaste AGP/PCI bus) \r\n* Fire Wire IEEE 1394 VIA 1394 chip \r\n* Max 8x USB2.0 poorten (4 on board) \r\n* 1 x Parallel, 2 x Serial (1 aangesloten), 1 x PS/2 Keyboard, 1 x PS/2 Mouse,1 x S/PDIF Output 1 x IEEE1394, 1 x Audio I/O, 4 x USB 2.0/1.1, 1 x RJ45, \r\n* Interne aansluitingen voor: 2 x USB 2.0 connector (max 4 xUSB 2.0 poorten), CPU / Power / Chassis FAN connectors, Chassis Intrusion, S/PDIF out connector, CD / AUX / Modem audio in, 1 x IEEE1394 poort, Front Panel Audio connector, COM2 connector, GAME/MIDI connector, \r\n* BIOS: 4 Mb Flash ROM,AMI BIOS, PnP, DMI2.0, WfM2.0, SM BIOS 2.3, Multi-language BIOS, ASUS EZ Flash, MyLogo2, ASUS C.P.R.
Link naar reactie
Ha, ik heb zelf dit bord ook gehad en de drivers op de install CD voor USB 2.0 doen het pas onder service pack 2. Als je deze niet installeerd ziet hij ze als usb 1.1 en krijg je van die waarschuwingen ..... (cry) \r\n\r\nHeel raar maar waar naar installatie van SP2 ben je er van af en ziet hij de poorten als USB 2.0 high speed........ ^o) ^o) \r\n\r\nWel goed bord trouwens (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) \r\nNooit gelazer mee gehad :-D \r\n\r\nP.S. kijk in je boekje waar de aansluitingen zitten op het bord want er is een mogelijk heid om nog 2 usb 2.0 aan te sluiten. Zo heb je er zes..... ;-) \r\n\r\nKaleKopHagenees
Link naar reactie
[quote=KaleKopHagenees]Nog eventjes snel, na installatie van service pack 2 hoef je ze van de CD niet meer te installeren.\r\n\r\nNa opnieuw opstarten van de computer vind hij ze zelf...\r\n\r\n (H) <;:o) (Y) ;-) (^)[/quote]\r\n\r\nMoederboard = p4g800 e de luxe van Aus \r\nIntel Pentium VI 3000 Mhz,1536 Mb scrossshare,880Gb S-ata harddisk 256 mb asus videokaart,dvdduallayer,dvdspeler,tvkaart,soundblaster 7.1 \r\n450 watt sallman voeding. \r\nxp home nl.met sp1 en 2.drivers van moederboard zijn alle geinstaleert.
Link naar reactie
Dat is mooi Approx, het bord is gewoon keigaaf omdat je acht IDE aansluitingen hebt 4 x 2. Je kan dan lekker je brander en speler op een aparte IDE poort zetten....\r\n\r\nik heb nu de P5P800 met een socket775 P4 3,2ghz met 1mb cache draaien, 1gb dual channel geheugen van Dane-Elec met 3 Sata schrijven en een externe maxtor 250gb op USB 2.0 highspeed....\r\n\r\nMet mijn vakantiegeld ga ik een Asus PDG5 pro kopen om het hele mikkie over te zetten met een PCI-Express 6800XL of een 6600GT videokaart erop. Ook wil ik een Zalman 7700cu op mijn processor kopen...... Nog een dikke 2 maanden wachten dan.......\r\n\r\nDat moet dan weer een tijdje kunnen mee gaan!!!! ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...