Ga naar inhoud

Digitale videocamera GR-DV700


Aanbevolen berichten

hallo mensen!\r\n\r\nIk heb een digitale camera; JVC GR-DV700.\r\nprima ding! maar als ik iets film..en dat naderhand wil verwijderen van de cassete..hoe doe ik dat? er moet toch een manier zijn? of kan dat niet? mijn cassette is een: mini DV, misschien maakt dat wat uit..\r\n\r\nWie kan me helpen?\r\nen ik heb een DVI uitgang op me digitale videocamera, als ik een kabeltje voor DVI heb en op me pc aansluit kan ik gewoon me gefilmde bestanden overzetten he?\r\n\r\nBedankt! Groet, RioolDokter!
Link naar reactie
Je zit op het verkeerde forum, dit is een computer forum.\r\n\r\nHier kan je beter terecht, [url]www.kieskeurig.nl[/url]\r\n[url=http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/reviewlist/C3DC36C25408D114C1256CFB005C9F29.htm]Klik hier en je komt meteen op de site van jouw camera en je kan je vraag stellen,[/url] Misschien moet je jezelf wel aanmelden, als je er nog mooit bent geweest.
Link naar reactie
[quote]\r\nmaar ik kan niet wissen met de videocamera zelf? want dat bedoel ik eigenlijk\r\n[/quote]\r\nDat doe je op deze manier al wel met de videocamera zelf..., maar ik denk dat je doelt op de manier als op een HD of een geheugenkaartje van een digitale fotocamera...??\r\nIn dat geval... nee..!!\r\n\r\nGrtz
Link naar reactie
Kater schreef : [quote]\r\nRandapparatuur. \r\nDaar wordt de randapparatuur voor de computer mee bedoeld. \r\n[/quote]\r\nKan dat niet voor deze digitale videocamera gelden dan...? Je kan em toch ook a/d computer hangen..??\r\nKijk maar es naar een tekening van mogelijkheden v/e nieuwe computer waar de de computer als het ware als centrum van een spinneweb staat..., geheid dat je daar oa ook een videocamera eraan gerelateerd zal zien.\r\nMaakt toch niet uit..., als je em a/d computer hangt is \'t ook gelijk randapparatuur (als veredelde webcam bijv.....)\r\n\r\nGrtz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...