Ga naar inhoud

computer uitzetten


Aanbevolen berichten

ik heb het volgende probleem ik heb windows ME en als ik mijn computer af wil sluiten dan start hij iedere keer weer opnieuw op. Het enige wat ik dan kan doen is de stekker eruit halen maar als ik dan weer opnieuw wil opstarten dan doet hij iedere keer een schijfkontrole wat vervelend is wie kan mij helpen wat moet ik veranderen om de computer gewoon uit te kunnen zetten (cry) \r\n\r\ngroetjes speedy
Link naar reactie
ME is inderdaad gewoon bagger, ja, maar om nou een compleet nieuw OS erop te gaan zetten omdat het afsluiten niet lekker gaat vindt ik wat overdreven.\r\n\r\nMaar goed, back on topic...\r\n\r\nProbeer het volgende eens... (met dank aan Annoyances.org)\r\n\r\nTo work around this issue, disable Fast Shutdown by using the following steps:\r\n1. On your screen locate and click Start, click Run, type \"msconfig\" (without the quotation marks), and then click OK.\r\n2. Click the General tab, and then click Advanced.\r\n3. Click to select the \"Disable fast shutdown\" check box, click OK, and then click OK.\r\n4. Restart your computer. this should solve your issue.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...