Ga naar inhoud

Geluid blijft 'hangen' bij gebruik 2e HD of CD ROM/DVD ROM


Aanbevolen berichten

Heb een beetje vervelend probleem. Als ik muziek op heb (mp3tjes) en ik werk alleen met mijn C schijf is er niets aan de hand maar zodra ik mijn andere HD ga gebruiken (of DVD speler e.d.) blijft het geluid hangen. De rest van de comp wordt dan ook best traag eigenlijk en heel soms blijft er wel eens wat hangen ook ... zucht\r\nWat kan ik hier aan doen ?. Met mijn ouwe langzamere computer had ik nergens last van ...\r\nOh die andere HD is dus geen partitie van C maar een echte \'aparte\'.\r\nMijn C schijf is 80 GB en die andere is 100 GB.\r\n\r\nIk heb een Celeron CPU 2.66GhZ processor en 512 MB geheugen dat zou toch genoeg moeten zijn ? \r\n\r\nDenk eraan ik ben vrouw en blond .. heb vast en zeker een simpele oplossing over het hoofd gezien :mrgreen:
Link naar reactie
Aansluitschema???\r\n\r\nHarddisk 1 op primary master?\r\nDvdrom op primary slave?\r\nHardisk 2 op Secondery Master?\r\n\r\nhoe heb je ze aangesloten??\r\n\r\nMeest optimale is Harddisk 1 Primary Master,en Harddisk 2 Primary Slave\r\nDvd op Secondery Master en eventueel Cdrom op Secondery Slave\r\n\r\nen voeding van je pc te weinig??\r\n300 watt of zo zeker (of nog minder??)
Link naar reactie
[quote][eest optimale is Harddisk 1 Primary Master,en Harddisk 2 Primary Slave Dvd op Secondery Master en eventueel Cdrom op Secondery Slave[/quote]\r\n\r\nJa ze aangesloten zoals hierboven.\r\nZelfde als op mijn ouwe pctje\r\n\r\n\r\n\r\n[quote]en voeding van je pc te weinig??\r\n300 watt of zo zeker (of nog minder??)[/quote]\r\n\r\nEuh hier ben ik dus heel blond .. hoe vind ik dat uit ? :-$
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...