Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

bijkomen van het weekend\r\n\r\nik heb het weekend gebruikt om bij te komen van de rotsooi door de week\r\n\r\nmaar maandag stond me een nog grotere rotsooi te wachten\r\nen dinsdag was het helemaal raak dat ik een kledingbak niet volledig geleegd heb\r\n\r\nnu nog 3 dagen en dan 2 weken vrij
Link naar reactie
[quote=Speeeedy;327575]Ga je dan met de auto heen en weer Ultimate? of kom je ook in Groningen wonen? \n\nWord zo langzamerhand echt wel ziek van die regen zeg! Heb je ook \'zomer\'vakantie :s\n\nGelukkig over 2 weken lekker naar Blanes, en daarna nog een weekje naar Kreta!! :mrgreen:\n\nWhoehooo :cool:[/quote]\n\nMet de auto zou niet te doen zijn, das dik 60e per week. Dat geld heb ik er niet voor over. \n\nIk den beginnen ga ik nog even met de bus, maar niet voor lang, heb namelijk al een huis in Groningen. Woont nu nog een jongen, maar die gaat hoogst waarschijnlijk in Utrecht stage lopen en gaat ie er uit.\n\n\nNet naar de garage me me auto voor een grote beurt + apk. Is mijn auto niet door de apk gekomen :\'(. Corsa uit 2004 met 30k op de teller. Dus zou je zeggen waarom niet door de keuring?? .. Nou 2 maanden geleden moest ik uitwijken voor een auto die niet aan de kant ging en ben ik met mijn rechter voorband door een diepe kuil gekomen (met 60 km/h ongeveer) en dat gaf een enorme klap. Had nog gekeken, maar niets gezien. Nu blijkt er dat er aan de binnenkant van de band een bobbel zit. Oftewel een breuk in de band. Dus een nieuwe band, en daarom is ie afgekeurd voor de apk. Band niet op voorraad, dus die is er pas vanmiddag. Maar ja, mag er niet mee rijden en daarbij komt dat de RDW ook nog langs kan komen om te checken of de monteurs het goed gedaan hebben. Ben dus de hele dat mijn auto kwijt ipv 2 uurtjes. grrr
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...