Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Tis een soort van landweggetje. Passen net 2 auto\'s naast elkaar, maar dan moet je niet te hard rijden. Aan de zijkanten van dat weggetje ligt grind om eventueel op uit te wijken. Aan de ene kant is dat grind breder dan aan de andere kant. En dan daarnaast staan weer dikke bomen. Wat veel trekkers dan ook doen is gewoon even net over grind rijden dat ik er langs kan (of anderen). Dat wil makkelijke, maar je hebt er ook een paar tussen die dat niet doen.\n\n@Sjouwer, leg es uit alsjeblieft. Snap et niet helemaal.
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Animal;326676]En dan nu nog eens in het nederlands.[/quote]\n\n\n[quote=Chimera;326649]doe mij maar red bull DAIMN moe\n\nen dan mag ik strx mn moeder leren jumpen voor der 25 jarige bruiloft :P[/quote]\n\ndoe mij maar een rode stier, vervloekt moe,\n\nen dan mag ik straks mijn moeder leren springen voor haar 25 jarie bruiloft
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;326752]\"red bull DAIMN moe\"\r\n \r\nLijkt een erg speciaal drankje.\r\nMaar sommige hebben waarschijnlijk geen leestekens op hun toetsen bord ,en zijn dan ook zo moe dat ze hele woorden ook maar weg laten.\r\nKun je tijdens msn\'en of morse seinen wel doen ,maar is hier toch echt niet nodig.[/QUOTE]\r\n\r\nhier is het toch niet voor niets een café :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...