Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=sjouwer;325915]neen hoor is \r\nwitte donderdag\r\ngoede vrijdag \r\nen stille zaterdag\r\ndaarna de 2 paas dagen\r\n\r\n10 dagen voor pinksteren is het op donderdag hemelvaart\r\n\r\nom even de verwisseling eruit te gooien[/QUOTE]\r\nInderdaad; ik was weer even te snel maar van de roomse extra\'s weet ik inderdaad te weinig af, had ik beter even kunnen natrekken.
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=sjouwer;325915]neen hoor is \nwitte donderdag\ngoede vrijdag \nen stille zaterdag\ndaarna de 2 paas dagen\n \n10 dagen voor pinksteren is het op donderdag hemelvaart\n \nom even de verwisseling eruit te gooien[/quote]\neerst nog.\ndrie koningen\naswoensdag\n \n@Animal : [SIZE=-1]Paaszaterdag, zoals Stille [B]Zaterdag[/B] ook wel eens genoemd wordt... Het is de [B]zaterdag na Goede Vrijdag[/B][/SIZE]
Link naar reactie
Ik rij al 23½ jaar buurtbus en altijd Mercedes. Begonnen in een 207D met 4-bak. Later met 5-bak, toen 208D met 5 bak, toen de eerste Sprinter, en weer een Sprinter, alletwee met 5-bak, inmiddels de tweede oude versie 208D CDI met half-automaat (6-bak met electro-hydraulische schakeling, gaat nogal eens kapot) en deze zomer krijgen we de nieuwste Sprinter met vol-automaat en airco! Sommigen hadden bij het afscheid meer dan 5 ton op de teller. Motorisch steengoed, die Mercedessen!
Link naar reactie
ik zit iets meer dan 30 jaar op de weg\r\n\r\nbegonnen bij gendboos met een commer en rechts stuur\r\n\r\nlater een grotere bak met de merken daf en dodge\r\n\r\nlater op de 5 tons bruto mercedessen\r\n\r\nwaar er ook een kompleet nieuw was\r\n\r\nhierna de mitsubusi canter en nu dus de derde sprinter\r\n\r\neerst nog een 5 geschakelde bak\r\n\r\nde andere 2 vol automaten (eigenlijk ook een 5 bak)\r\n\r\nnu duurt het nog 3 jaar voor de oudste eruit gaat
Link naar reactie
ik rij al 6 jaar Ford en New Holland :p, ok het zijn geen auto\'s maar veel sterkere machines, en ik mag er sinds dit jaar officieel mee op de straat rijden (deed ik al bijna 3 jaar :oops: ) het leuke aan de nieuwe trekkers is dat er een 16*16 half full electro bak in zit, die dingen die rijden gewoon super, aleen jammer dat ze op 40 zijn begrenst,\r\nwaar ik me wel aan erger zijn verveelende bumper kleevers, die lui hebben niet door dat je met een lege machine zo stil staat ( trekker met kiepper is 8 wiel geremt en staat binnen 15 meter stil als je 40kmph rijd :mrgreen: ) en ook aan mensen met klijne auto\'s die een meeter van de kant afrijden en zo over het midden rijden op wegen die niet breed zijn...
Link naar reactie
Zal wel komen omdat het het zo laat is en ik 10 uur non-stop heb gewerkt, maar ik vat em nog steeds niet :$.\n\n@Richt, weet wat je bedoelt, ik zit zelf áchter zo\'n trekker met me auto :p. Tis zeeeeer frusterend op een weg waar je 80 mag dat er een kolosaal ding midden op de weg net 40 rijdt. Als ie nou even naar rechts gaat dan kan ik er langs, maar nee ze rijden allemaal netjes in het midden tot ze bij huis zijn (2 km verderop).
Link naar reactie
[QUOTE=Ultimate;326352]Zal wel komen omdat het het zo laat is en ik 10 uur non-stop heb gewerkt, maar ik vat em nog steeds niet :$.\r\n\r\n@Richt, weet wat je bedoelt, ik zit zelf áchter zo\'n trekker met me auto :p. Tis zeeeeer frusterend op een weg waar je 80 mag dat er een kolosaal ding midden op de weg net 40 rijdt. Als ie nou even naar rechts gaat dan kan ik er langs, maar nee ze rijden allemaal netjes in het midden tot ze bij huis zijn (2 km verderop).[/QUOTE]\r\n\r\nik weet niet hoe ze dat bij jou doen maar ik rij altijd met de banden nog geen 10 cm van de kant af, verder kun je gewoon niet aan de kant, want dan trekt die aan de ene kant veel zwaarder dan aan de anderekant, ook omdat wegen altijd in het midden hooger zijn dan aan de kant
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...