Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Ultimate;325111]\r\nCitaat:\r\nOorspronkelijk geplaatst door Argus Bekijk bericht\r\n\'Sinds ik onder \"curatele\" van Ultimate sta,heb ik nog maar weinig te melden\r\nHé Ultimate is dit misschien iets voor je auto ?\r\nJa ik ben streng hoor .\r\n\r\nAls je het voor me verjaardag geeft is dat miss wel wat voor m\'n auto ja , zou et zelf niet kopen xD.[/QUOTE]\r\nEr was geen zwarte of bruine bij; discriminatie.
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Anti-Malware programma\'s?\n \nVraag maar raak....:mrgreen: \n \nAls alles volgens plan verloopt (en ik genoeg koffie drink) is er volgende week een NL versie van Prevx 2.0 \nNiet alles zal vertaald zijn, zoals met elke goed beveiligingsproduct wordt er constant aan het product gewerkt en verschijnen er soms wel 3 nieuwe versies op 1 dag. Die zijn alleen voor intern gebruik en betatesters natuurlijk, maar na het testen van die wijzigingen komt er weer een publieke versie (build) uit.\nDan is soms een optie die in de laatste versie zit niet in de NL vertaling meegenomen, het wordt tijd dat ze daar op het lab eens Nederlands leren.....:mrgreen: \n \nHéél toevallig (liar) weet ik dat de vertaling bij sommige programma\'s redelijk makkelijk is aan te passen en die wijzigingen erg snel in een update kunnen worden gezet, bij andere programma\'s zoals Prevx 2.0 is dat absoluut niet het geval. Ook het achteraf verhelpen van taal- en/of typfoutjes is een ingewikkeld en langdurig proces.
Link naar reactie
[quote=Ultimate;325733]We zijn druk bezig met [URL=\"http://boylang.nl/ubill/\"]dit[/URL]! :p[/quote]\ntsjonge wil ik inloggen gaat dat niet :mrgreen:.\n\nZiet er leuk uit wie weet word ik wel klant.\nWord dat online beheren of maken jullie proggie om thuis op de comp te zetten.\nEn gaan jullie de software aanmelden bij de grote blauwe envelopenboer.
Link naar reactie
[quote=rajo;325735]tsjonge wil ik inloggen gaat dat niet :mrgreen:.\n\nZiet er leuk uit wie weet word ik wel klant.\nWord dat online beheren of maken jullie proggie om thuis op de comp te zetten.\nEn gaan jullie de software aanmelden bij de grote blauwe envelopenboer.[/quote]\n\noffline, maar moet wel connectie maken met onze database om te verifieren of het echt is en niet gekopieerd van iemand anders. Maar wordt ws webbased.\n\nEn gaan we idd ook aanmelden :p.
Link naar reactie
[quote=Ultimate;325740]offline, maar moet wel connectie maken met onze database om te verifieren of het echt is en niet gekopieerd van iemand anders. Maar wordt ws webbased.\n\nEn gaan we idd ook aanmelden :p.[/quote]\nNou laat het me maar weten wanneer het klaar is via een pm.\nIk heb nu een programma wat ik via excel draai maar dan moet ik nog steeds die blauwe dingen invullen.:(
Link naar reactie
[QUOTE=Ultimate;325733]We zijn druk bezig met [URL=\"http://boylang.nl/ubill/\"]dit[/URL]! :p[/QUOTE]\r\nSLORDIG! Dit komt weinig professioneel over.\r\n\r\n[quote]Welkom.\r\nWelkom op de site van uBill. uBill is dé administratiesoftware die u altijd al zocht. Makkelijk fac[b]u[/b]turen maken? Simpel uw administratie[b]f[/b] bijhouden? Het kan allemaal met uBill.[/quote]
Link naar reactie
[COLOR=#000000]Zie die site meer even als een tijdelijke opvulling voor ons domein, dat we vanaf morgen o..d hebben. We willen er in ieder geval wat zetten, en omdat dit ons uiterlijk wordt, en we zo vast even een duidelijk iets weergeven, hebben we het zo.[/COLOR]\n[COLOR=#000000][/COLOR] \n[COLOR=#000000]De tekst is inderdaad klein, en nog niet met cms aangestuurd, dit moet zeker nog volgen, maar ons administratiesysteem heeft voorrang: tenslotte gaat het daarom.[/COLOR]\n[COLOR=#000000][/COLOR] \n[COLOR=#000000]Zodra het systeem klaar is, komt er zeker wel een cms + betere website voor de verkoop. Vooralsnog maakt dit niet veel uit.[/COLOR]
Link naar reactie
[QUOTE][COLOR=#000000]maar ons administratiesysteem heeft voorrang: tenslotte gaat het daarom.[/COLOR][/QUOTE]\n\nNiet met je eens hoor... Als dit er al niet verzorgd uit ziet, zou ik je bedrijf mijn financiële administratie niet toevertrouwen....! Dus je moet niet eerder iets online zetten, dan dat het in de puntjes (letterlijk) geregeld is... (een goedbedoelde tip..., want je weet dat ik ondernemers - mensen die iets ondernemen - een warm hart toedraag...)
Link naar reactie
Dat klopt, maar we verspreiden de link ook nog niet.\n \nZodra ons administratiesysteem klaar is, gaan we de site maken, en zodra dát klaar is, gaan we beginnen met klanten werven.\n \nWe hebben alvast ongeveer 4-10 mensen die het willen afnemen zodra het uitkomt, dus daarvoor is de site nog niet nodig, en kunnen we alvast met zekerheid er wat geld uit halen.\n \nVerder altijd heel leuk te zien dat je zo positief tegen ideeën staat, en dus ondernemen (iets wat ik graag doe ^^) positief bekijkt :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...