Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Argus;324980]Heb wel weer een plaatje geschoten voor mijn verzameling vandaag,van zo\'n nepscanner\neven later kwam Errorsafe om de hoek kijken,maar t\'isum niet gelukt om zich te installeren:D \n[ATTACH]10977[/ATTACH][/quote]\n\nBen ik altijd nieuwsgierig Argus [U]wie[/U] dat heeft voorkomen.....\n\n[quote=rajo;325000]Morge iedereen,\nnog een paar nachtjes en dan de TT.\nhieeeeehaaaa.[/quote]\n\n\nHmmmmn, dan komt een vriend voorlopig nog geen tegels leggen hier (is baan- official)
Link naar reactie
[quote=Animal;325026]Ik ga zelf wel op mijn motor rijden .\nDat is veel leuker dan te kijken naar anderen.;)[/quote]\n\nZeker waar.\nDaarom ga ik op de motor naar de TT.\nTrouwens de nacht van de TT sla ik dit jaar maar over beetje ziek\nvorig jaar. :mrgreen: En het doet zoeen pijn aan je hoofd als ze het rechte stuk opkomen :mrgreen:.
Link naar reactie
[quote=Argus;324975]\'Sinds ik onder \"curatele\" van Ultimate sta,heb ik nog maar weinig te melden\nHé Ultimate is dit misschien iets voor je [URL=\"http://www.bumperballen.nl/shop.html\"]auto[/URL] ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]\n\nJa ik ben streng hoor ;).\n\nAls je het voor me verjaardag geeft is dat miss wel wat voor m\'n auto ja :p, zou et zelf niet kopen xD.
Link naar reactie
[quote=Ultimate;325286][URL=\"http://www.nu.nl/news/1129099/14/Dode_vrouw_aangetroffen_in_weiland.html\"]Dit[/URL] nieuws ligt vlakbij bij mij in de buurt :o[/quote]\n\nHeftig....\n\n[QUOTE][quote=Argus;325288]Ikke zelf :mrgreen: \nWaarom denk je dat Windows zo\'n \"rood knopje heeft met een wit kruisje\" en je moet snel zijn natuurlijk[/quote][/QUOTE]\n\nokay... ik gebruik daar een prog voor , vandaar mijn vraag...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...