Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Speeeedy;323249]Ik zat net te denken dat het leuke van dit forum is dat er mensen uit alle leeftijdscategoriën zijn... Is leuk om te lezen hoe mensen van verschillende generaties over bepaalde dingen denken... Hoe oud is de jongste hier? ik denk een jaar of 15? en de oudste? 70 misschien? \r\n\r\nIk zeg... Representatieve steekproef!! Alhoewel, de man vrouw verdeling niet optimaal is natuurlijk *-)\r\nZal er wat statistische tests op loslaten :mrgreen:\r\n\r\n-edit- O, ik lees net dat hier ook iemand van 12 rondhuppelt, :p[/QUOTE]\r\n\r\nIk ben zelf 16 :p\r\nen ja, idd wel leuk dat er compleet verschillende generatie\'s rondhuppelen hier\r\n\r\nen dat over werken op Zondag, ik woon zelf op een boerderij en als er werk gedaan moet worden (oosten vooral) dan doen we dat, of het nu maandag, Zaterdag of Zondag is, of het nu 8uur s\'ochtens is of 3 uur in de nacht, als er gewerkt moet worden word er gewerkt.
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Ja nog steeds vakantie, tot eind juli, maar tja. druk druk druk. \r\n\r\nOver +/- 4 weken krijgen we bezoek van de ooievaar, dus moet ik dat landingsplatform voor dat beest toch wel klaar krijgen. Anders word de baby straks gedumpt door hem in een lege kamer.;) \r\n\r\nDus vroeg uit de veren en alles klaar maken. Maar ja om 8 uur ga iknog niet zagen boren en hameren. Heb ik straks de buren op mijn dak. \r\n\r\nDus maar ff wachten tot een uur of tien, dus na de koffie flink aan de slag.
Link naar reactie
Het heeft te maken met het feit dat we al dik de 35 gepasseerd zijn, dus dan worden sommige dingen kritiek. Grotere kans op een kindje met downsyndrome of een open ruggetje. \r\nDaar we dan meer echoes zouden krijgen en een vruchtwaterpunctie of een vlokkentest of de bloedtest konden afleggen om zeker te weten dat het een gezond kindje zou worden. \r\n\r\nTijdens de 20 weken echo heeft de echoscopiste zich versproken, ze had het er over dat [b]ze[/b] er mooi bij lag. Toen van \"[b]Oeps[/b] wilde jullie eigenlijk weten wat het werd\" \r\n\r\nAch ja waarom ook niet. Wel zo makkelijk. Met kleding kopen en inderdaad het kamertje inrichten.
Link naar reactie
[QUOTE=Gekwordikervan;323331][IMG]http://www.usflagdepot.com/store/media/It\'s%20A%20Girl.JPG[/IMG]\r\n\r\nAlthans dat is wat de verloskundige ons verteld heeft een paar maanden geleden, met de 20 weken echo. \r\n95% kans op een meisje. Dus daar gaan we dan maar vanuit. :D[/QUOTE]\r\n\r\nik vind meisjes altijd beter dan jongens\r\n\r\njongens zijn meestal van die kr***en \r\n\r\nmeiden daar in tegen zijn meestal leuk lief en aardig\r\n\r\nals ik kinderen zou willen wil ik een meisje\r\n\r\nis dat raar als ik zelf een jongen ben?:P\r\n\r\n*en damn die cd van jeckyll & hyde is goed :P*
Link naar reactie
[quote=Gekwordikervan;323331][IMG]http://www.usflagdepot.com/store/media/It\'s%20A%20Girl.JPG[/IMG]\n \nAlthans dat is wat de verloskundige ons verteld heeft een paar maanden geleden, met de 20 weken echo. \n95% kans op een meisje. Dus daar gaan we dan maar vanuit. :D[/quote]\n \nIk dacht eerst dat de kleur van de baby werd bedoeld (die zijn er ook in verschillende kleuren);) \nMaar alvast gefeliciteerd ,en sterkte in deze drukke ,maar straks vooral fijne tijd.\n \nIk snap ook niet waarom er mensen zijn die niet zouden willen weten of het een jonge of meisje wordt.\nDat is alleen maar extra handig voor alle voorbereidingen ,zoals naam ,kaartjes ,inrichting van de kamer en kleding en andere spullen.(ik koop graag dingen vooraf ,als ik iets leuks zie)\nDe kinderkamer was al in de maak toen we nog maar net hadden besloten dat een kind toch wel leuk zouw zijn en een naam hadden we ook al,maar dat is inmiddels al weer ruim 26 jaar geleden.Toen waren die echo\'s ook nog niet zo vanzelf sprekend.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...