Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=reintje;317437]Goeiemorgen. Iemand al koffie gezet?\r\nSjouwer is vrij zeker.\r\nDoe ik het maar\r\n\r\n[ATTACH]10837[/ATTACH][/QUOTE]\r\n\r\nheb je wel alles schoon gemaakt ook.\r\nliep er net langs en volgens mij niet\r\n\r\nook pakte ik een heet kopje water, melk en suiker zonder koffie\r\n\r\nik heb nu geen tijd om bij te vullen, mag jij dus nog doen
Link naar reactie
[QUOTE=sjouwer;317452]heb je wel alles schoon gemaakt ook.\r\nliep er net langs en volgens mij niet\r\n\r\nook pakte ik een heet kopje water, melk en suiker zonder koffie\r\n\r\nik heb nu geen tijd om bij te vullen, mag jij dus nog doen[/QUOTE]\r\n\r\nHet was om 11 uur nog niet gedaan dus heb ik het zelf maar gedaan, ik had zin in een baki kofje
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;317657]:rolleyes:\r\n\r\nAls je meer spam krijgt door te downloaden op een Russische site, moet je toch ergens een emailadres hebben achtergelaten.\r\n\r\nIk bedoel niet dat dat moet...\r\n.... humhum... even goed lezen heren wat Argus vraagt....[/QUOTE]\r\nIk vermoed dat er wel sites bestaan met een progje aan boord om jouw e-mail-adres te lezen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...