Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=sjouwer;310838]onoplettendheid is een van de oorzaken dat er ongelukken gebeuren\n \nals je om je heen kijkt, vooral naar links en rechts), let je niet op wat er voor of achter je gebeurt en daar zit nou net het gevaar van de kop staart botsingen[/quote]\n \nToch geniet ik tijdens het motor rijden constant van de omgeving ,maar ik toer dan ook voornamelijk op de binnewegen van Brabant en Belgie.\nOok heb je op een motor wel wat meer uitzicht.
Link naar reactie
Spam is al erg, maar dit soort methodes is zo goed als zeker ook nog bijna-oplichting, of aanzetten tot bijna-oplichting! Het komt er feitelijk op neer dat je een pakket moet kopen (uit mijn hoofd, ik heb niet op \"meneer\" zijn website gekeken.) voor, als ik me goed herinner, 49 euro. Emails om te \"behandelen\" krijg je nooit, alleen waarschijnlijk de tip om hetzelfde te doen. \nInternetoplichting.nl heeft diverse meldingen van dit soort \"frisse\" jongens en allemaal beloven ze hetzelfde. Emails lezen: je krijgt er nóóit een! Je bent alleen je geld kwijt en krijgt er verder niks voor terug, tenzij je hetzelfde pad opgaat als deze spammer. Bijna-oplichting, omdat ze hun beloften bijna nakomen: je krijgt nooit mail! En daar klunnen zij dan niks aan doen, natuurlijk. Dag geld!\n\nKlopt het allemaal, meneer of mevrouw\nSaboor Baig of Sanna Beek\nRue Charles Demeer 93\n1020 Brussel\nTel 0032 26473213 (vals nummer!)\nEmail: [EMAIL=\"sannabaig@hotmail.com\"]sannabaig@hotmail.com[/EMAIL]\nof niet?\n\nIk heb deze dubieuze spammer ook even vermeld op [URL]http://www.internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?num=1177686429/0#0[/URL]
Link naar reactie
[QUOTE=Navy;311045]\r\n\r\nKlopt het allemaal, meneer of mevrouw\r\nSaboor Baig of Sanna Beek\r\nRue Charles Demeer 93\r\n1020 Brussel\r\nTel 0032 26473213 (vals nummer!)\r\nEmail: [EMAIL=\"sannabaig@hotmail.com\"]sannabaig@hotmail.com[/EMAIL]\r\nof niet?\r\n\r\nIk heb deze dubieuze spammer ook even vermeld op [URL]http://www.internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?num=1177686429/0#0[/URL][/QUOTE]Goeie actie!(Y)
Link naar reactie
Even een paar mailtjes aan deze dame gestuurd. Haar antwoorden zijn echt grappig!\n[QUOTE]van sanna baig \n aan mij \n \n \n beste \n \n wat wilt je nu zeggen dat je me afschrikt \n \n ik ben uw driegenmenten kost moet je weet nog eens niet over wat je het hebt \n \n grts[/QUOTE]\nen deze\n[QUOTE]van sanna baig \n aan mij \n \n \n beste \n \n u krijgt 24 Buur de tijd om deze eraf te doen ik lacht hier niet meer mee je zal nog opkijken want het is helemaal geen oplichting dus inplaats van mij zwart te maken pas op want ik zal u site ook eens goed zwart maken ken mensen genoeg die duizenden bezoekers op hun site krijgen \n \n grts[/QUOTE]\nen deze ook\n[QUOTE]van sanne baig\naan mij\n\nHALLO\n ZET DEZE ER OOK MAAR BIJ DAT JE TOTAAL NIET WEET OVER WAT JE HET HEBT IK KAN HIER NIET MEE LACHEN MAAR WE ZULLEN WEL ZIEN EN JE MOET MIJN TEKSTEN NIET VERANDEREN ALS IK EEN MAIL NAAR JE STUUR . \n\nnog een prettige dag \n tot binnen kort \n dag[/QUOTE]\nEn ze heeft dit trucje al vaker gedaan, met een andere website.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...