Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Argus;304561]Als ik zo doorga staat binnenkort de hele taakbalk vol met icoontjes :mrgreen: \n[IMG]http://file01.uploaddump.nl/%7Efile01/uploads/kkmqcwpwpaecp-Protection.JPG[/IMG][/quote]\n\nWaarom laat je ze allemaal mee opstarten dan? De enigen die bij mij mogen mee opstarten zijn NOD32 (antivirus), ZA (firewall) en Prevx1 (Antie Malware); de rest schakel ik handmatig in ..........
Link naar reactie
T\'is weer bijna 1 April\n[QUOTE]Het Amerikaanse bedrijf EM-SEC Technologies heeft een bepaald soort verf ontwikkeld dat wifi-signalen kan blokkeren, de eerste testen zouden succesvol verlopen zijn. Dat betekend dus als je thuis een draadloos netwerk hebt en deze verf gebruikt het signaal niet buiten de deur opgepikt kan worden. EM-SEC claimt dat de verf de straling van draadloze apparaten en andere elektronica tegenhoudt en hackers zo weerhoudt om signalen op te pikken. EM-SEC richt zich op het gebruik in kantoren, bij vergaderruimtes of bijvoorbeeld serverruimtes. Maar andere mogelijkheden zijn bijvoorbeeld het blokkeren van mobiele telefoonsignalen in theaters of de bioscoop. En wie vreest voor zijn gezondheid door umts-straling of andere straling, kan zijn huis er mee beschilderen om de straling juist buiten te houden. \n[/QUOTE]
Link naar reactie
[quote=Argus;304749]T\'is weer bijna 1 April[/quote]\n \n \nZouw zomaar kunnen ,maar dan is het waarschijnlijk vloeibaar lood ,wat je in een laag van enkele millimeters aan moet brengen op heel je huis ,ook de ramen en hat dak . Je woont dan in een loden dichte(donkere) doos ,en daar gaat als de laag dik genoeg is geen straling meer in ,of uit.
Link naar reactie
[quote=Animal;304776]Zouw zomaar kunnen ,maar dan is het waarschijnlijk vloeibaar lood ,wat je in een laag van enkele millimeters aan moet brengen op heel je huis ,ook de ramen en hat dak . Je woont dan in een loden dichte(donkere) doos ,en daar gaat als de laag dik genoeg is geen straling meer in ,of uit.[/quote]\nhuisje onder water zie je nog vissen voorbij komen :mrgreen:
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;304776]Zouw zomaar kunnen ,maar dan is het waarschijnlijk vloeibaar lood ,wat je in een laag van enkele millimeters aan moet brengen op heel je huis ,ook de ramen en hat dak . Je woont dan in een loden dichte(donkere) doos ,en daar gaat als de laag dik genoeg is geen straling meer in ,of uit.[/QUOTE]\r\n\r\n[QUOTE=willem1940;304812]Waarschijlijk moet je met die \"verf\" je ruiten ook dichtschilderen.[/QUOTE]\r\n\r\nwillem ik geloof een beetje dubbel op
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;304589]Waarom laat je ze allemaal mee opstarten dan? De enigen die bij mij mogen mee opstarten zijn NOD32 (antivirus), ZA (firewall) en Prevx1 (Antie Malware); de rest schakel ik handmatig in ..........[/QUOTE]\r\n\r\nKan wel maar er zijn ook mensen (als ik) die graag hun pc aan zetten, ff wat gaan doen (in de 30 sec boot tijd) en dan graag terug komen bij een klare PC :-P\r\n\r\nBij mij start standaartj op :realtech driver prog, Winamp, Antivir,Zonealarm, bluetooth, skype, msn, steam, digicell (msi progje) supercopier, logitech G15, muis prog, Folding @ Home... totaal 10 progs...\r\n\r\nNu heb ik 2 schermen en heb ik op mijn tweede scherm de start balk die 3 keer zo dik is als normaal :) wel zo handig
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...