Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Drentsig;298083]Welcome back! Vertel, nog wat beleefd daaro??\n \nGoeiemorgen all trouwens --> koffie/thee/limonade[/quote]\nHee Thanks en ja zat beleefd in limburg.\nHeel veel optochten gezien en na twee uur in de kou gestaan te hebben moet je je zelf weer even opwarmen in de kroeg.\nNormaal ben ik niet zoeen drinker (een biertje per week)\nMaar alcohol met de carnaval lijkt wel therapeutische te werken.\nEvn een weekje helemaal los gaan is echt verhelderend voor lichaam en geest.\nAlleen op aswoensdag die ingemaakte zure haring trek ik niet ( dat doen ze op hun nuchtere maag) \nMaar verder een heel leuk weekend en week gehad.
Link naar reactie
[quote=Argus;298097]Da\'s een goeie,wie dit leest...\nIk heb er alleen geen tijd voor,moet zo naar mijn belastingadviseur.\nEn zo ziet mijn spaarvarken er na de belasting aanslag er straks uit(cry) \n[IMG]http://i12.tinypic.com/402dg7q.jpg[/IMG][/quote]\nIk vind het niet erg om belasting te betalen het houd meestal in dat je het ook verdiend hebt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...