Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Argus;291922]Hoeveel koffie drinken jullie zo gemiddeld per week?\nHier gaat er zo\'n 2x500 gram door![/quote]\n\nIk sta op met koffie :) ; word wakker met koffie :) en dat zijn geen kopjes, maar mokken....\nIk denk dat ik 10 mokken per dag neem. Maak wel lange dagen hoor... ben vaak om 2.00 uur nog op en sta dan om 7.00 uur op; alleen in het weekend slaap ik wat langer.\nVerder drink ik ook nog anderhalve ltr water per dag hoor....
Link naar reactie
\"Jawel hoor maar als je de boodschappen gaat doen een keer per week weet je gelijk als je de koffie pakken deelt die je moet kopen wat het gemiddelde gebruik per dag is:mrgreen:\"\n \nWerkt ook alleen maar als je alleen bent.;) \nMaar het maakt mij niet uit ,hoor ,wie zijn koffie telt ,en hoeveel iemand drinkt .(C) \nIk zit me hier ook alleen maar een beetje mee te bemoeien .\nEr is hier in de kroeg tegenwoordig weinig te beleven ,vind ik.(B) ..proost.
Link naar reactie
[quote=Animal;292286]\"Jawel hoor maar als je de boodschappen gaat doen een keer per week weet je gelijk als je de koffie pakken deelt die je moet kopen wat het gemiddelde gebruik per dag is:mrgreen:\"\n \nWerkt ook alleen maar als je alleen bent.;) \nMaar het maakt mij niet uit ,hoor ,wie zijn koffie telt ,en hoeveel iemand drinkt .(C) \nIk zit me hier ook alleen maar een beetje mee te bemoeien .\nEr is hier in de kroeg tegenwoordig weinig te beleven ,vind ik.(B) ..proost.[/quote]\nSante ik neem nog een biertje
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...