Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Grrrr ik heb ook altijd wat hé\r\n\r\nSinds Sinterklaas heb ik een telefoon abonement, met bijbehorende tellefoon (SonyEricsson W810i).\r\n\r\nIk had een probleem met mn oortjes van mn telefoon, soms kwam er uit 1 kant geluid, soms van twee, ik ben dus naar de primafoon gegaan en daarvertelden ze me dat ik naar de klantenservice moest belklen met 1200, nou dat heb ik dus gedaan maar ik kreeg de prepaid dienst aan de lijn, volgens de vrouw een foutje in de overgangstijd. Vervolgens bel ik met een nummer de goede klantenservice. Terwijl ik heiermee aant bellen ben krijg ik een smsje binnen \"Welkom bij Hi Prepaid :| Oftewel weg abo, ik bel nu weer prepaid, en kan geen sms meer sturen, arggggggggggg\r\n\r\nMoest van de klantenservice nu gaan mailen met Hi, dus dat heb ik dan maar gedaan, maar stom is t wel.\r\n\r\nOverigens, ik heb gewoon zwart op wit dat ik een abonnement heb van 2 jaar dus ik ga gewoon sterk, en bovendien, ik heb de telefoon al :#
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...