Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=ctrlaltdelete;271146]Ik ga je inhalen[/quote]\n\nAls jouw posten van het eerste forum zouden worden meegeteld had je ons allemaal al voorbij gestreefd (zou je überhaubt een belang aan de hoeveelheid posts toekennen). \'k Denk dat Animal, EdwinV, Ultimate, Syntax Terror, avv, Burgkop en Edmoor met jou de enigen zijn van die tijd.... (ennuh Modje natuurlijk).... ben ik nog iemand vergeten? Sjouwer jij ook ... van toen het fora was?
Link naar reactie
[quote=pappaharry;271196]Ik ben ook nog uit de tijd van o.m. Liekeblom, Jacoro en DrWho... Worden we nou oud ?[/quote]\n\nPappaharry.... ach hoe kon ik jou vergeten. Natuurlijk. En Navy ook, die zie ik hier ook nog regelmatig. Dat is het gevaar van een aantal noemen en dan anderen vergeten. Nybble, Muis en Jacoro zie ik hier nooit meer....
Link naar reactie
[QUOTE=VMSW;271354]Jacoro kan je nog vinden op z\'n eigen forum :)\r\n\r\nTrouwens, 24/25/26 november is \'t weer HCC.\r\n\r\nWie gaat wanneer?\r\nVrijdag 24 november: Ultimate\r\nZaterdag 25 november: VMSW\r\nZondag 26 november (ikke jarig): Rowin, VMSW\r\n\r\nMisschien leuk om weer ff een meeting voor de aanwezigen te houden.\r\nSjouwer komt ook weer?[/QUOTE]\r\n\r\nik ben er alle dagen op de stand van hcc!clubperfect in hal 10
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...