Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=sjouwer;268545]weer als eerste \n\ndus de volgende stelling\n\nwaarom worden voor de ter dood veroordeelden in de vs met steriele naalden gebruikt?[/quote]\n\nVoor zover ik weet kun je disposable injectienaalden alleen maar steriel krijgen, aangezien er geen markt voor niet-steriele naalden is. Ik werk regelmatig met die dingen, en ik heb in ieder geval nog geen niet-steriele naalden gezien. Een Kendall of Braun gaat echt niet speciaal niet-steriele naalden maken omdat de federale gevangenis daar een paar doosjes van nodig heeft.\n\nVerder zal het wel een soort van indekken zijn, in de trant van \"mocht \'ie het tóch overleven, dan moet hij geen AIDS oplopen, anders krijgen we nog een aanklacht aan onze broek\".
Link naar reactie
LOL\n \nIk gebruik het programma [URL=\"http://www.nsclean.com/boclean.html\"]BOClean[/URL] als extra bescherming tegen [URL=\"http://www.nsclean.com/trolist.html\"]trojans en andere ongein[/URL].\nElke dag updates, en ook regelmatig een update van het hele programma.\n \nNu was er 1 versie (4.22.001) van het programma gekraakt, en verspreid via nieuwsgroepen, torrents, en opeens was het ook op chinese sites te vinden....\n \nAfgelopen vrijdag waren er 27.000 gekraakte versies in omloop en gisteren meer dan 400.000 (tja, als ze in china ook gaan verspreiden...)\n \nDe maker van de software had van die bewuste versie (4.22.001) maar ± 200 exemplaren verkocht, 2 dagen later ( 2 oktober) verscheen versie 4.22.002\n \nHet grote aantal gekraakte versies begon problemen op te leveren met de update servers.\n \nHoe hebben ze dat opgelost?\n \nDe laatste automatische update (vannacht) controleerde het versienummer van het programma, en als dat 4.22.001 was, werd het hele programma automatisch verwijderd. :mrgreen: \n \n[B]Schitterend !!!![/B] (Y)
Link naar reactie
[quote=reintje;268627]Maar jij had natuurlijk die eerlijke versie 4.22.001 (één van de 200)... ben jij hem nu dan ook kwijt? en hoe wordt dat dan opgelost?[/quote]\n \nIk had al op tijd versie 4.22.002 ontvangen.\nUpdates in beveiligingssoftware mis ik nooit.\n \n1 uitzondering; Ik wacht altijd een paar dagen met het installeren van een nieuwe versie van ZoneAlarm Pro.....en kijk dan eerst even op het ZaPro forum welke problemen er mogelijk te verwachten zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...