Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Animal;268105]Gewoon een soort laklaag die in een oven er op gebakken word.\r\nHeeft niks met lassen te maken . Met lassen versmeld je twee materialen met elkaar ,eventueel met een hulpmateriaal er bij . \r\n\r\nMaar sjouwer bedoeld dit als een spreuk ,en verwacht er volgens mij helemaal geen antwoord op.[/QUOTE]\r\n\r\nDat is een vorm van lassen, dus; vergelijk ook \"kunststof lassen\".\r\n\r\nIk haat trouwens dat soort pannen want bijna iedereen gebruikt er toch wel eens een metalen schep of spatel tegen of zomaar een vork en dan is die laag verziekt, alles bakt vast en je eet de laag mee op, wat ik vooral bij fluoroplastics (teflons) een griezelig idee vind ivm de giftigheid.
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=VMSW;268141]@thijs: die mail bestaat al een hele tijd, maar alsnog is \'t onzin om die door te sturen..\r\nIk wordt soms echt gek van mensen die kettingmails doorsturen, vooral als \'t hoax is, en die mensen er vaak zelf nog van overtuigd zijn dat \'t klopt.. (maar \'t is van politie haaglanden!!!)\r\n\r\nMeestal een vriendelijk mailtje terug, met daarin dat \'t hoax is, incl. een paar links (anders geloven ze het niet)... met daaronder de waarschuwing dat ik géén kettingmails meer wil, en dat ze anders geblokkeerd worden door m\'n mailprogramma.[/QUOTE]\r\n\r\nIk stuur meestal een bijna zo vriendelijk mailtje terug, dat ik er op vertrouw dat ze mij geen zulke rotzooi meer sturen en dat ik de afzender(s) bij beschaming van dat vertrouwen in mijn systeem zal blokkeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...