Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Heb vannacht IE7 (geen beta) geïnstalleerd en zie nu opeens een klein foutje in het forum.\nKan het niet meer met IE6 bekijken dus vraag ik \'t hier maar even...\n \nHelemaal rechtsonder zie ik iets dat waarschijnlijk anders moet worden weergegeven;\n \n[ATTACH]9432[/ATTACH]\n \nLigt dat aan mijn instellingen, of is \'t bij een ander ook zo?
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Hmm, FF inderdaad niet, maar IE en Opera wel? Gebeurd niet vaak dat Opera en IE het erover eens zijn hoe een pagina eruit moet zien. :O\r\n\r\nOh ennuh:\r\n\r\nIemand een idee waarom de geluidskwaliteit van een windows 98 guestsysteem beter is dan die van het windows XP hostsysteem? :P\r\n\r\nIk heb met VMWare Workstation 5 nu windows 98 draaien onder XP, ik wilde even kijken of Swat 3 inmiddels aan de praat te krijgen is op die manier, maar ik denk dat ik het voortaan standaard laat draaien om muziek mee af te spelen.. :P
Link naar reactie
Hallo Lieve mensen!! \r\n\r\nIk wil hierbij iedereen bedanken die me ooit kettingmails gestuurd heeft gedurende al die jaren, want dankzij jullie: \r\n\r\n1. ga ik nooit meer naar de bioscoop uit angst te gaan zitten op een door AIDS besmette naald \r\n\r\n2. heb ik al mijn spaarcenten gestort op de rekening van die Amy Bruce, arm kind die zwaar ziek was zo\'n 7000 keer. (raar, dat kind is sinds 1995 nog steeds 8 jaar oud... ) \r\n\r\n3. mijn gratis NOKIA GSM of wat voor fucking toestel ook, is nooit \r\ntoegekomen en ik heb mijn gratis \r\novernachtingen bij Disneyland ook niet gekregen \r\n\r\n4. heb ik mijn naam zo\'n 3000 keer in een lijst toegevoegd en zo een of ander bedreigde soort eekhoorn gered \r\n\r\n5. wist ik al zo\'n 187 keer dat MSN Hotmail mijn account zou wissen \r\n\r\n6. Heb ik het recept om nooit vrijgezel te zijn en gelukkig te zijn voor de rest van mijn leven (het volstaat om de naam van een persoon op een papiertje te schrijven terwijl je heel hard aan hem/haar \r\ndenkt en ondertussen 3 keer aan je reet krabben terwijl je \r\nachterstevoren Keltische volksliederen zingt ) \r\n\r\n7. heb ik zo\'n 300 jaar ongeluk gespaard en ben ik zo\'n 67 keer gestorven omdat ik die verdomde kettingmails niet heb doorgestuurd \r\n\r\nJullie zijn allemaal super bedankt !!! \r\n\r\nLET OP: Als je deze mail binnen 10 seconden niet doorstuurt aan \r\nminstens 15.000 mensen zal er morgen om 17.30u een dinosaurus je hele familie komen verslinden. \r\n\r\nLet op, het is waar !!! \'t Is niet om te lachen ik heb het zelf meegemaakt !!! \r\n\r\nALS JIJ DIE KETTINGMAILS OOK ZO BEU BENT, \r\nSTUUR DAN DIT BERICHT DOOR EN \r\nHOPELIJK IS DIT DAN OOK DE LAATSTE KETTINGMAIL DIE JIJ OOIT ZAL ONTVANGEN \r\n:D
Link naar reactie
@thijs: die mail bestaat al een hele tijd, maar alsnog is \'t onzin om die door te sturen..\nIk wordt soms echt gek van mensen die kettingmails doorsturen, vooral als \'t hoax is, en die mensen er vaak zelf nog van overtuigd zijn dat \'t klopt.. (maar \'t is van politie haaglanden!!!)\n\nMeestal een vriendelijk mailtje terug, met daarin dat \'t hoax is, incl. een paar links (anders geloven ze het niet)... met daaronder de waarschuwing dat ik géén kettingmails meer wil, en dat ze anders geblokkeerd worden door m\'n mailprogramma.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...