Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=reintje;262224]Ctrl+Scrolwiel.... kun je de letters zo groot maken als je zelf wilt.\r\n\r\nIk dacht dat jij wel heel blij zou zijn met de negeeroptie![/QUOTE]\r\n\r\nDank; werkt goed met Ctrl_scrollwiel. Hoe kwam je erachter? Ik heb die dingen nog niet gevonden in gebruikerspaneel.\r\n\r\nNegeeroptie zal ik zeker tzt gaan gebruiken, ja.\r\n\r\nNog niet gevonden en misschien niet voorhanden, zat wel in vorig forum: automatisch beginnen bij [b]laatste[/b] bericht in een draad.
Link naar reactie
[QUOTE=Navy;262614]Maar Rita mag blijven! :confused:\r\nEn nog lees ik op teletekst dat het \"wijsheid achteraf\" is terwijl Mr. Pieter duidelijk heeft gezegd (ik heb het zelf gehoord) dat het rapport is gebaseerd op regelgeving die al vóór de brand van kracht was! :confused:\r\nZe zijn fout geweest, treden af, maar toch nog even schoppen naar Mr. Pieter: onvolwassen[IMG]http://forum.computeridee.nl/images/icons/icon4.gif[/IMG][/QUOTE]\r\n\r\nIk vind het van de gekken dat gevangenen vuurtuig binnen mogen hebben èn dat cellen (veel) brandbaar materiaal bevatten.\r\n\r\nMatras in brand steken is een overbekende oude truc om aandacht te trekken.\r\n\r\nWaarom niet minstens overal automatische sprinkler-installaties? En een brandslang op de gang vlak voor celdeuren.\r\n\r\nVeestallen lijken mij beter beveiligd dan Nederlandse bajessen.\r\n\r\nIk denk dat zulke branden in weinig buitenlandse gevangenissen kans hebben; beton brandt nogal lastig en er valt vrij snel mee te bouwen.\r\n\r\nRita lijkt me niet de slechtste minister die we ooit hadden; ze praat echter niet om dingen heen dus dat heet al (te) gauw \"niet politiek-correct\".\r\nIk houd het voor mogelijk dat haar een aantal malen opzettelijk informatie werd onthouden, wellicht met de bedoeling om haar te laten afgaan. Deze dame wil alleen maar iets [b]doen[/b] tegen een fout die haar bekend is/wordt, met zo min mogelijk praten.
Link naar reactie
[quote=willem1940;262667]Dank; werkt goed met Ctrl_scrollwiel. Hoe kwam je erachter? Ik heb die dingen nog niet gevonden in gebruikerspaneel.\n\nNegeeroptie zal ik zeker tzt gaan gebruiken, ja.\n\nNog niet gevonden en misschien niet voorhanden, zat wel in vorig forum: automatisch beginnen bij [B]laatste[/B] bericht in een draad.[/quote]\nWillem1940, kijk eens hier: [URL]http://forum.computeridee.nl/showpost.php?p=262192&postcount=9237[/URL]\n\n[IMG]http://forum.computeridee.nl/images/icons/icon12.gif[/IMG]
Link naar reactie
Zow... zojuist terug van familie, en heb een APC gekregen van het bedrijf waar m\'n oom werkt. Mag em van m\'n vader nog niet testen (aangezien hij pas vannacht weer thuis komt)... dus dat wordt morgen.\nHij is bang dat hij ontploft/rook gaat ontwikkelen :p...\nMwa, in \'t ergste geval gaan volgens mij de zekeringen eruit, maar voor ontploffing is \'t toch nét wat te weinig denk ik ;).\n\nBack-UPS 800RT van olivetti
Link naar reactie
Eigenlijk wel ja ;), is toch wel een massief ding, en ontploffing ziet er waarschijnlijk best indrukwekkend uit.\nNieuwe accu\'s ervoor kosten in ieder geval rond de 40 euro; dus da\'s wel te doen. Opzich wel leuk om zo\'n ding te hebben, alhoewel je er in praktijk vrij weinig aan hebt (behalve op een lannetje voor bij de server (voor het geval dat iemand nét het stekkertje te veel erin doet), of gewoon als je buiten ergens tijdelijk stroom wilt hebben.
Link naar reactie
Goedemorgen\r\n\r\nOver 2 dagen is het al weer overmorgen weekend! :rolleyes: \r\n\r\nZeker wel een lekker wekend gehad, vrijdag school gehad en gewerkt, zaterdag de hele dag opgebouw in de jongerenvereniging voor een thema feest die avond, hetthema was traffic jam. Eerst een stoplicht aangesloten en afgesteld, daarna een aantal borden opgehangen en tot slot een flitskast aangesloten zodat ie weer flitste (ja ze waren allemaal egt) dmv een stroboscoop. Zag er allemaal erg tof uit. Om 8 uur ging de deur open, om half 9 waren we klaar met opbouwen. Redelijk veel gasten en omdat ik één van de weinige 18+\'ers zonder speciale functie heb ik bijna de hele avond achter de bar gestaan, vermoeiend is dat wel. Om 1 uur hebben we de disco afgesloten end e laatste gasten de deur uit gezet, daarna was het opruimen, waarbij ik de wc\'s mocht doen. Daarna nog even evalueren en borrelen, uiteindelijk lag ik om half 4 in bed. End at allemaal vrijwillig.\r\n\r\nVolgende dag (eigenlijk dezelfde dag) was ik om half 10 weer wakker, beetje gedoucht en daarna ontbeten. Huiswerk nog beetje gedaan (differentiaal vergelijkingen :S) en s\'avonds had ik weer overleg in de jongerenvereniging, daarna nog via een aantal plaatsen in de omgeving (meisjes thuisbrengen) weer thuis beland, waar de wijzer inmiddels al half 12 aanwees, toen nog ff 24 gekeken en toenw eer in bed gedoken, om vanmorgen om kwart over 9 (ipv de geplande 8 uur) wakker te worden om me daarna naar de trein te haasten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...