Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

@erwin + thijs: zodra hier glasvezel ligt, komt er bij mij een webserver (incl. w2k3 voor extern bureaublad etc.)... en dan krijgen jullie uiteraard gratis een account erop... :) (kost mij toch niks).. Ik bedoel: 100 mbit UP is zát voor een webserver...\r\n\r\n@everybody: momenteel druk met school + computerprobleem warmond (aantal computers die ik weer moet bouwen + computerproblemen oplossen..) \'t weekend zit ook al 99% vol..\r\n\r\nHeb vandaag voor mezelf ook een handig dingetje binnengekregen (uit china, incl. verzendkosten 10 euro!)\r\nEen converter ván IDE/ATA6/S-ATA een USB-aansluiting kan maken :)... inclusief een voedinkje. Ontzettend handig; vroeger moest ik HD\'s van laptop\'s altijd met knoppix benaderen als er weer eens een windowsinstallatie vast zat... Sowieso bespaaart het heel veel tijd bij \'t backuppen etc. (gewoon aankoppelen i.p.v. kast open, kabels omleggen, jumpersettings etc.)
Link naar reactie
[quote=reintje]Ik ben gewoon afgemat joh... :lol:\r\nBen al weken met PC-probleempjes in de weer ....\r\nen vandaag samen met mijn kids 2 m3 straatzand verkruid van de straat naar de tuin... Daar waren we mooi 4 uur zoet mee....\r\n\r\n-edit- is dat eigenlijk wel een goed Nederlands woord?: verkruid!; met de kruiwagen verplaatst dus...[/quote]\r\n\r\nIk liet het gelijk op de goeie plaats kiepen :-P. Enne wist je dat er ook gemotoriseerde kruiwagens bestaan? :-)
Link naar reactie
Ze zijn er in nog mooiere. Het zijn dan karretjes op rupsbanden ter groote van een flinke kinderwagen met een grote, verstelbare laadbak. Ik moest bij de tuinverbouwing 3 maandne gelden bij ons thuis alle 60x40 tegels versjouwen en aan de voorkant van het huis neerleggen. Toen ik daarmee klaar was kwam de hovenier met zown kar :-P Ik balen ;-)
Link naar reactie
Heb zojuist een leuk idee gekregen (en uitgevoerd).. Met het programma FreeCall (er zijn er meer hoor!) kan je gratis bellen naar vaste nummers.\r\n\r\nAls iemand bij mij via msn je eigen nummer noemt, gevolgd door het 2de nummer, (met BEL NAAR ertussen), kan je gratis met elkaar bellen :)... dan schakelt mijn computer jullie door :)... hihi\r\n\r\noftewel: 1234567890 BEL NAAR 0987654321\r\nDan:\r\n1. nummer 1 wordt opgebeld (1234567890)\r\n2. zodra nummer 1 opneemt wordt nummer 2 gebeld (0987654321)\r\n3. gratis telefoneren tussen deze nummers :)\r\n\r\nn.b. ik kan niet meeluisteren, maar geef wel zelf aan of ik het gesprek goedkeur of niet (vanwege misbruik anders)\r\n\r\n---\r\n\r\n@reintje:\r\nU hebt gezocht op verkruiden:\r\n\r\nHet door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...