Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Ben inmiddels al bijna een dag aan het genieten van mn nieuwe 20\"(!!!) TFT (proud) \r\n\r\nIn 1 woord: GROOOOT :-P\r\n\r\nBen er blij mee, geen dode pixels, en mooi beeld. Wat een verschil, bijvoorbeeld op internet: 1400x1050 ipv 1024x786. Laptopscherm staat er nog steeds naast, uitgebreid bureaublad. Werkt lekker, en ik wil nu al niet meer anders :roll:
Link naar reactie
ahhh :p kom in mijn armen :-) (je bent ook gezellig hoor :))\r\n\r\nKom net terug uit \'t park van Warmond (van mijn dorp dus)... normaal mag je daar nooit drinken :p, nu er een paar bootjes staan etc, mag het gewoon wel... gelijk van geprofiteert.... er zijn maar 2 dagen dat je daar mag drinken: kaagweek (feestweek) en deze dag, denk ik. (B) (B)
Link naar reactie
Morgen admin jarig..... forum platgooien als cadeautje? ;-) :-$ :-$ (niet provocerend bedoeld hoor)\r\ntip: zet de laatste patches van phpBB erop, volgens mij mis je er nog een paar, admin...\r\n\r\n@reintje, een topic van jou, in dat verschil in mening forum, staat er \"Sorry, alleen moderators kunnen onderwerpen lezen in dit forum\".... ik bedoel: er zijn toch maar 2 mensen hier met die machtigingen... waarom zetten ze hem dan daar? :p Ik bedoel: de inhoud van die topic was zinloos, en mag/moet toch gewoon weg?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...