Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=Richt]weet iemand hoe ik mijn gmail account terug kan krijgen als ik het wachtwoord kwijt ben (is verandert maar niet door mij, dat weet ik 100% zeker) en de geheime vraag ook en nu is mijn forum adress weg :([/quote] Heb je het echt nooit aan iemand anders gegeven? Of heeft niemand het ooit kunnen afkijken bij je?. Want dit lijkt toch echt op een veiligheidslek, en dus dat \'iemand\' je een gemene streek levert.
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Richt]Frostwire is dus gewoon het zelfde als limewire maar dan opensource variant.\r\nje kunt er het zefde mee als Limewire PRO als ik het goed begreepen heb (heb ik gelezen op tweakers.net)[/quote]\r\n\r\nWerkt gewoon naast Limewire, net als Limewire. Onder de naam van Limewire ... Gaat ook goed. \r\n@Reintje: Limewire hoeft er niet af voor Frostwire te downloaden is.
Link naar reactie
[quote=reintje]@Gekwordikervan; Blijf je nu weer in Nederland?[/quote]\r\n\r\nja, Reintje, voorlopig wel. De financiën moeten nog worden afgesloten en daar gaat redelijk wat tijd overheen. \r\n\r\nDus heb i.i.g. tot eind dit jaar een huisje in Hoofddorp. Dus ik blijf voorlopig nog wel even in NL. Maar US trekt nog steeds aan me hoor. Dus daar zal ik uiteindelijk wel weer naar toe gaan. \r\nMaar op dit moment nog niet.
Link naar reactie
Vandaag een kamer gekregen voor m\'n computerhobby (slash computerprobleem warmond)... :) Nu past alles makkelijk in één kamer, en hoef ik niet voor een onderdeel op zes verschillende plekken te kijken. Daarnaast ziet \'t er professioneler uit, daarnaast is het ook veel makkelijker.\r\n\r\nZojuist mijn computer verhuist, planken aan de muur gemaakt (staan momenteel nogal wat monitoren op). Verder moet \'k het allemaal nog regelen met het netwerk; ik heb de server en routers altijd al gehad...\r\n\r\nIk plaats nog wel een foto zodra het klaar is ;)
Link naar reactie
Nu heb ik een bureau van 2 meter lang en 1 meter breed. Achter m\'n bureau planken (voor opslag)... Prima....\r\n\r\nHeb nu ongeveer de helft van \'t huis verplaatst naar de kamer, echter past er niet meer. Morgen verkoop ik weer een computer (en nog wat spullen), dus dan past er weer iets meer bij, maar alsnog is \'t krap (in de zin van: netjes neerzetten)... ruimte is er wel genoeg.\r\n\r\nWel grappig is dat ik tijdens het inruimen telkens dingen tegen kom van:\r\n- hé, dat moest ik nog doen\r\n- hé, ik dacht dat ik dat kwijt was\r\n- hé, die moet ik nog verkopen\r\n:)...\r\n\r\nIk denk dat \'k over een weekje alles goed heb geregeld, en dat alles netjes staat. Tegen die tijd stuur ik ook wel een foto hierheen.
Link naar reactie
[quote=Richt]nee, niemad, vooral omdat ik dat forum adres eens permaand gebruik (gmail accounts worden pas na 3 maand gedeactiveerd)\r\nde vraag is nog het zelfde aleen het andwoord niet :-([/quote]\r\n\r\nEh, ik heb wel eens gemerkt dat sommige mensen (op zich heel verstandig want technisch veiliger) voor allerlei dingen een apart wachtwoord gebruiken, dus nooit voor 2 dingen hetzelfde wachtwoord.\r\n\r\nMáár juist diezelfde mensen vergeten dan om die dingen goed te noteren en halen ze dan door elkaar; of, zo mogelijk nog erger, maken een bepaalde tikfout ongemerkt MEESTAL maar niet altijd ...\r\n\r\n:)
Link naar reactie
[quote=willem1940][quote=Richt]nee, niemad, vooral omdat ik dat forum adres eens permaand gebruik (gmail accounts worden pas na 3 maand gedeactiveerd)\r\nde vraag is nog het zelfde aleen het andwoord niet :-([/quote]\r\n\r\nEh, ik heb wel eens gemerkt dat sommige mensen (op zich heel verstandig want technisch veiliger) voor allerlei dingen een apart wachtwoord gebruiken, dus nooit voor 2 dingen hetzelfde wachtwoord.\r\n\r\nMáár juist diezelfde mensen vergeten dan om die dingen goed te noteren en halen ze dan door elkaar; of, zo mogelijk nog erger, maken een bepaalde tikfout ongemerkt MEESTAL maar niet altijd ...\r\n\r\n:)[/quote]\r\nik gebruik op alle fora een zelfde password en op email adressen een ander passwoord maar ik gebruik op mijn 2 gmail account het zelfde wacht woord nu werkte dat wachtwoord altijd (sinds het begin van gmail ongeveer)\r\nmaar ik zal even naar dat programma kijken (SIW)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...