Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Richt]voor de Limewire gebruikers : [url]http://www.frostwire.com/[/url] verdergebouwd op de opensource limewire maar de interface is het zelfde (zonder reclame en upgrade naar pro meuk)\r\n\r\nen Anders Bittorent en Emule zijn ook goed maar nog beeter de usenets naturlijk[/quote]\r\n\r\nBittorent en Emule duren zoooo lang. Limewire = (Y). Ik ken frostwire niet.
Link naar reactie
eMule + Bitcomet = prima :)...\r\n\r\n@reintje: usenet/nieuwsgroepen natuurlijk ook :D (maar dat komt er de laatste tijd niet van, laat niet staan dat ik jouw mail niet heb gelezen en opgevolgd (en getest :))\r\n\r\nfrostwire ga \'k ook eens proberen\r\n\r\n@sjouwer: gefeliciteerd!!! (als je het komt ophalen: je mag een bos bloemen van me..) (ik werk momenteel op flora te rijnsburg, en ben daar rond het \"bloembossen maken\" bezig... oftewel: ik vind regelmatig takjes etc., waarmee weer een mooie nieuwe bos te maken is :-D )
Link naar reactie
Klopjacht :-O :-O Levert het ook wat op? :P\r\n\r\nVanacht ga ik op vakantie, lekker naar het warme weer naar Spanje. We gaan met auto dus een eindje rijden :mrgreen:. Ben op alles voorbereid, convertor van 12 volt naar laptop voltage ligt al klaar, dus dat wordt lekker films kijken onderweg (H)\r\n\r\nDenk dat dit me laatste berichtje is voorlopig, mss dat ik nog ff langs kom als ik in Spanje zit, anders tot over 2.5 week ongeveer. :-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...